اسلایدر 18 خرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

امام خمینی (ره)‌ شجاعانه در برابر همه دشمنان ایستاد و روز جهانی قدس را تعیین کرد/حرف اول منطقه را نیروهای مقاومت می زنند/تحریم های آمریکا تحریم ملت است

حجت الاسلام مسعود مهدوی به اهمیت بیت المقدس اشاره کرد و گفت:جایگاه بیت المقدس خیلی بالا است،این شهر شهر پیامبران بزرگ است، در زمان طاغوت شاه طرفدار و حامی درجه یک رژیم اسرائیل بود، اما امام خمینی (ره)‌ آمد و شجاعانه در برابر همه  دشمنان ایستاد و روز جهانی قدس را تعیین کرد،امروز در دنیا مردم تمام کشورها بر علیه اسرائیل برخاستند،بزرگترین راهپیمایی انگلیس در روز قدس رغم می خورد.

امام جمعه ورزقان افزود: روز قدس تنها در محدوده ایران اسلامی نیست بلکه روز اسلام است و در همه کشور های مسلمان اقدامات این رژیم محکوم می شود.

مسعود مهدوی در ادامه به نقشه های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا بحث مذاکرات صلح را مطرح کرده است و متاسفانه  تعدادی از حاکمان کشورهای عرب نیز از این مذاکرات جدید استقبال کردند.

خطیب جمعه ورزقان به قدرت محور مقاومت اشاره کرد و متذکر شد: به لطف خدا حرف اول منطقه را نیروهای مقاومت می زنند و ایران است که در برابر استکبار جهانی پرچم مستضعفان را برافراشته نگاه داشته است.

مهدوی در بخشی از سخنان خود به مسئله برجام پرداخت و افزود: این تحریم های که سران آمریکای از آن حرف می زنند تحریم دولت نیست بلکه تحریم یک ملت است،در سال ۸۲ نیز تعلیق هسته‌ای مطرح بود،آن زمانی که آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بودند ایران را از حوزه هسته ای محروم کردند ولی در مقابل به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکردند.

وی تصریح کرد: متاسفانه در مذاکرات برجام به شرط های که مقام معظم رهبری گذاشته بودند عمل نشد،رهبر انقلاب خواستار برداشته شدن همه تحریم ها بودند ولی مسئولان مذاکره کننده این شرط ها را اجرای نکردند، در این دو سال کشور را معطل برجام کردند و همه حوزه ها و کارها را به برجام ربط دادند.

حجت الاسلام مهدوی گفت: باید با فساد اقتصادی مبارزه شود،متاسفانه از مهر ماه سال گذشته جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی که آقای جهانگیری رئیس ستاد است تشکیل نشده است،چرا در برابر فساد و اختلاس سکوت می کنید؟

خطیب جمعه ورزقان در ادامه به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند اگر دشمن یک موشک بزند ده تا می خورد،جمهوری اسلامی ایران پشتوانه جبهه مقاومت است و از این پس هم هر چه در توان داریم باید از نیروهای مقاومت(عراق،سوریه،لبنان،فلسطین،یمن) حمایت کنیم.

امام جمعه ورزقان در آخر به مسائل شهرستان اشاره کرد و گفت: طرح های توسعه مس سونگون در گذشته با امضای آقای جهانگیری تعطیل شدند، امیدواریم با مدیریت جدید معدن این طرح ها ادامه پیدا کنند و موجب اشتغال جوانان بومی شهرستان شود.

 

خبرنگار احمد مظفری کهنه لو/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *