استانی 21 خرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

همه چیز در مورد مدیرعامل جدید مس سونگون

مهندس رضا شریفی کیست؟

آوای ورزقان رزومه کاری و تحصیلی مدیرعامل جدید معدن مس سونگون را منتشر می کند.

سوابق تحصیلی وی : مقطع لیسانس را در رشته متالورژی( استخراج فلزات غیرآهنی ) از دانشگاه علم و صنعت ایران– تهران، مقطع فوق لیسانس را در رشته متالورژی ( خوردگی فلزات و روش های کنترل آن ) از دانشگاه شهید باهنر کرمان گرفته است.

سوابق کاری: جهادخودکفایی سپاه ( گروه مکانیک؛طراحی وساخت موتورخودروهای سبک)- از سال ۱۳۶۸ تا ۱۳۷۱،

شرکت ملی صنایع مس ایران ،مجتمع مس سرچشمه کرمان از سال ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۸ با سِمت های کارشناس خط ریخته گری نیمه پیوسته تولید اسلب و بیلت  همچنین ریخته گری پیوسته و خط نورد و تولید مفتول مس، سرپرست شیفت کارخانه ذوب، سرپرست ریخته گری واحدآند ریزی ذوب، رئیس عملیات کارخانه ذوب سرچشمه و مجری طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک سرچشمه.

وی در ادامه به مجتمع مس سونگون می آید و از سال ۱۳٨٧ تا ۱۳۹۳ در این مجتمع مشغول می شود و مجری کارخانه تولید اسید سولفوریک از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۸۸ می شود ،مدیریت مجتمع مس سونگون و مدیر عاملی معدن مس مزرعه را از سال ۱۳۸۸ تا ۱۳۹۳ بر عهده می گیرد.

مدیر بخش شمال غرب میدکو (هولدینگ صنعتی و معدنی خاورمیانه) بابک مس ایرانیان درتاریخ  ۱۳۹۳.۸

دارای پروانه اشتغال پایه ارشد در رسته متالورژی  نظام مهندسی معدن آذربایجان شرقی و منتخب  اعضای نظام مهندسی معدن در دور ششم انتخابات هیئت  مدیره نظام مهندسی استان آذربایجان  شرقی با بالاترین رای به عنوان نفر اول و عضو هیئت مدیره و هیئت رئیسه نظام

گفتنی است وی اصالتا اهل شهرستان میانه آذربایحان شرقی است و اخیر برای دومین بار از سوی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به عنوان مدیر مجتمع مس سونگون معرفی شد است

 

انتهای پیام/

 

 

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *