استانی 02 تیر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

گنبد مسجد جامع ورزقان در آستانه/از مراجع قضایی پیگیری می کنیم تخریب

 

ریس هیات امنای مسجد جامع ورزقان در گفت گو با آوای ورزقان گفت: این مسجد که در اثر زلزله سال ۹۱ ورزقان تخریب شده بود با پیگیری های اعضای هیات امنا، امام جمعه و دیگر مسئولان، موجب شد شهرداری تهران وارد صحنه شود و احداث این مسجد بر عهده بگیرد.

صادقی گفت: با پیگیری های مستقیم قالیباف شهردار وقت تهران ساخت این مسجد در نیمه دوم سال ۹۴ به اتمام و بهره برداری رسید،متاسفانه یک سال از زمان افتتاح نگذشته بود که گنبد بزرگ مسجد به علت سهل انکاری و ایزوگام نشدن لایه بیرونی آن و استفاده از کاشی و مصالح بی کیفیت آب برف و باران شروع به ریختن داخل مسجد کرد.

وی تصریح کرد: موضوع آسیب دیدن گنبد مسجد بارها توسط امام جمعه و هیات امنا به اطلاع پیمانکار و مهندس ناظر رسیده شده است ولی پیمانکار به بهانه های مختلف از انجام مسئولیت طفره رفته است.

نائب رئیس هیات مذهبی استان افزود: از آن جا که این مسجد هر روز محل اقامه نماز و مصلی شهر است و در طول هفته چندین برنامه و مراسم ختم برگزار می شود،ریزش آب موجب نارضایتی مردم شده است.

محمود صادقی افزود: من از طرف هیات امنای مسجد جامع ورزقان از پیمانکار و مهندس ناظر درخواست می کنم هر چه سریع‌تر به رفع آسیب های گنبد مسجد اقدام کنند که در غیر این صورت موضوع را از طریق مراجع قضایی پیگیری می کنم

گفتنی است امام جمعه ورزقان هفته گذشته طی بازدیدی از محل آسیب دیده مسجد جامع ورزقان از هیات امنا خواست این موضوع را از طریق مقامات قضایی پیگیری کنند

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *