استانی 22 تیر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

زنان کشور در همه صحنه ها حضور داشتند/اروپای ها به جای وعده عمل کنند/چرا وزیر اقتصاد جوابگوی ملت نیست؟

امام جمعه ورزقان گفت:هفته آینده خادمین امام رضا به شهرستان تشریف می آورند و در نماز جمعه هفته آینده از خادمین امام رضا استقبال خواهد شد.

به گزارش آوای ورزقان حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه ورزقان گفت:چهل سال از انقلاب می گذرد و بانوان کشور در همه صحنه ها از جبهه‌ها گرفته تا راهپیمایی ها حضور دارند،تقریبا نصف جمعیت کشور زنان هستند و دشمن نقشه های مختلفی برای زنان دارند و می خواهند عفت و حیا را در بین زنان از بین ببرند.

وی افزود: کسانی هستند که بی حجابی در جامعه را توجیح می کنند و با بی حجابی خود را به سوژه های فضای مجازی تبدیل می کنند و در مقابل ماموران نیروی انتظامی می ایستند،همه باید بدانند  امر به معروف و نهی از منکر یک امر غیر قابل انکار از طرف خدواند است.

ایشان با اشاره به وضعیت جامعه غربی گفت:در خارج و جامعه غربی در ظاهر آزادی وجود دارد  ولی خانم های محجبه را به مدارس و دانشگاها راه نمی دهند و ادعای آزادی می کنند.

خطیب جمعه شهرستان ورزقان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب گفت:شورای نگهبان پشتیبان نظام است و شورای نگهبان خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است،نقش و اهمیت این شورا قابل توصیف نیست و اهمیت زیادی در کشور دارد.

مسعود مهدوی متذکر شد: اروپای ها به جای وعده باید عمل کنند و در مقابل تحریم های آمریکا به ایستند و باید تضمین دهند تجارت و فروش نفت ایران با مشکل رو برو نخواهد شد،

وی گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا گفته است منتظر زنگ مسئولان ایرانی برای مذاکره هستم،من در جوابش می گویم شتر در خواب بیند پنبه دانه،ترامپ خیال می کند مردم ایران از مقاومت دست بر می دارند،دنیا می داند که مردم ایران سختی های زیادی در هشت سال دفاع مقدس و قبل و بعد از انقلاب کشیدند و این تحریم ها تاثیری نخواهد داشت

مهدوی تصریح کرد: متاسفانه عده‌ای خیانت کار در داخل کشور داریم که موجب نابسامانی های  اقتصادی شدند در مقابل انتظار می رود قوه قضاییه و مجلس شورای اسلامی بر بازار ارز و سکه نظارت کافی داشته باشند،چرا وزیر اقتصاد جوابگوی ملت نیست؟

وی با اشاره به کاهش بودجه امسال شهرستان ورزقان نسبت سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: بودجه سال گذشته ۹.۵ میلیارد تومان بود که امسال به هفت نیم میلیارد تومان کاهش یافته است ،چرا به جای حمایت از کشاورزان و محرومین بودجه مناطق محروم را کسر می کنید؟

امام جمعه ورزقان با اشاره به تولید عدس مرغوب کشور در شهرستان ورزقان گفت: ورزقان قطب تولید عدس در استان است از جهاد کشاورزی می خواهم هر چه زودتر زمینه های خرید تضمینی این محصول را در شهرستان آماده کنند،چرا کمک حال کشاورزان نیستید؟

مهدوی در پایان مردم منطقه را به صرفه جوی در آب و برق دعوت کرد و افزود: ادارات و سازمان ها هم باید همراه با مردم صرفه جوی کنند تا قطع آب و برق نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *