سراسری 21 آذر 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

ساحلی بازان ایران مقابل رژیم اشغالگر به میدان نرفتند و حذف شدند

اوای ورزقان:ساحلی بازان ایران مقابل رژیم اشغالگر به میدان نرفتند و حذف شدند

به گزارش آوای ورزقان به نقل از باشگاه خبرنگاران، تیم الف ایران (تیم ۲۷ مسابقات) متشکل از صابر هوشمند و بهمن سالمی که با پیروزی برابر میزبان برای اولین بار به مسابقات اصلی تور جهانی صعود کرد، ابتدا مقابل اسپانیا (تیم ششم مسابقات) به میدان رفت که در دو ست پیاپی با امتیازات ۲۱ بر ۱۹ و ۲۱ بر ۱۷ مغلوب این حریف قدرتمند خود شد. درست چند ساعت بعد نماینده کشورمان مقابل تیم نروژ (تیم یازدهم مسابقات) به میدان رفت و در یک بازی زیبا و تحسین برانگیز موفق شد دو بر یک با امتیازات ۲۱ بر ۱۹، ۱۹ بر ۲۱ و ۱۵ بر ۱۳ این تیم اروپایی را از پیش رو بردارد. هوشمند و سالمی دیروز ۵ شنبه ۲۰ آذرماه در سوم روز مسابقات برای صعود به مرحله دوم می بایست مقابل رژیم اشغالگر قدس (تیم ۲۲ مسابقات) صف آرایی می کردند که در این دیدار حاضر نشدند و بدین ترتیب از صعود به مرحله بعد بازماندند.

تیم ملی ب ایران (تیم ۳۲ مسابقات) دیگر نماینده کشورمان متشکل از ایمان کرمی نژاد و عبدالحامد میرزاعلی با قانون بازنده خوش شانس (لاکی لوزر) به مسابقات اصلی راه یافت و در دیدار مقابل هلند (تیم اول مسابقات) دو بر یک با امتیازات ۲۱ بر ۱۳ و ۲۱ بر ۱۹ مغلوب شد و سپس دومین بازی خود را نیز برابر انگلستان (تیم شانزدهم مسابقات) دو بر یک با امتیازات ۲۱ بر ۱۰ (ایران در ست اول)، ۲۱ بر ۱۳، ۱۵ بر ۱۳ واگذار کرد. نماینده دوم والیبال ساحلی کشورمان دیروز۵ شنبه ۲۰ آذرماه در آخرین مسابقه خود در تورجهانی مقابل اتریش صف آرایی کرد که این مسابقه را نیز دو بر صفر با امتیازات ۲۱ بر ۱۲ و ۲۱ بر ۱۶ واگذار کرد.

بدین ترتیب کاروان والیبال ساحلی کشورمان متشکل عبدالعظیم عزیزخانی (رئیس سازمان ساحلی)، کسری غفوری (دبیر سازمان ساحلی و سرپرست تیم ها)، حمید موحدی (سرمربی تیم ها )؛ صابر هوشمند و بهمن سالمی (بازیکنان تیم الف) و ایمان کرمی نژاد و عبدالحامد میرزا علی (بازیکنان تیم ب) که برای نخستین مرتبه در تاریخ این رشته ورزشی موفق شد به مسابقات تور جهانی والیبال ساحلی راه پیدا کند و اولین پیروزی خود را نیز در این رقابت ها کسب کرد، در عین شایستگی و ناباوری از صعود به مرحله دوم رقابت ها بازماند و ساعت ۳ بامداد روز یکشنبه ۲۳ آذرماه ۱۳۹۳ وارد تهران می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *