اخبار جهان 20 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

می‌خواهیم با قاطعیت قهرمان آسیا شویم

حمید بی غم در گفتگو با آوای ورزقان، درباره صعود تیم فوتسال مس سونگون ورزقان ایران به فینال جام باشگاه های آسیا و رویارویی با تیم تای سون نام ویتنام در فینال گفت: ابتدا به خانواده فوتسال تبریک می گویم. امیدوارم قدم آخر را هم با قاطعیت برداریم و قهرمانی را به ایران بیاوریم. خدا را شکر از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی هستیم. هدف بازیکنان این است با بیشترین تلاش قهرمانی را به دست بیاورند.

وی تاکید کرد: تای سون نام ویتنام تیم خوبی است و فشار روی توپش زیاد است. آنها تیم حریف را پِرِس می کنند و فشار زیادی به بازیکن صاحب توپ می آورند. امروز تمرین نهایی را انجام می دهیم تا فردا راحت تر و بهتر نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان ادامه داد: فینال که همیشه بازی سختی است. تیم تای سون نام پیش از این بانک بیروت و ناگویا ژاپن را برده است و دست و پا بسته نیست ولی ما هم ایرانی هستیم. بازیکنان ما با تمام وجود بازی می کنند.

بی غم در پاسخ به این سئوال که نقطه قوت تیم تای سون نام چیست؟ گفت: تیمی که تا اینجا آمده است، تیم خوبی است. نمی شود گفت این تیم مشخصه خاصی ندارد و یا فقط یک روش دارد. تیمی که به فینال می رسد حتما برنامه های مختلفی دارد. مهمترین فاکتور موفقیت آنها دوندگی است. بازیکنان ویتنام بسیار دونده هستند؛ حالا چه از حریف خود جلو باشند چه عقب. آنها هیچ موقع از لحاظ انگیزشی پایین نمی آیند.

سرمربی تیم فوتسال مس ورزقان تصریح کرد: بازیکنان تای سون نام خوب دفاع می کنند و خوب ضد حمله می زنند. اگر بتوانیم بازی را کنترل کنیم و ضد حمله به تیم حریف ندهیم می توانیم قهرمان شویم. من نسبت به توانمندی بازیکنان خودم بسیار امید دارم. می دانم این بازیکنان توان قهرمانی را دارند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *