استانی 21 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

این مقام ارزشمند قدرت واقعی فوتسال ایران است

بسمه تعالی

موفقیت ورزشکاران غیور کشور در عرصه‌های علم‌اندوزی و کسب قله‌های برتر ورزشی جهان همواره نشان از شایستگی والای جوانان دیندار ایران اسلامی است.

به لطف و عنایت حق تعالی امروز بار دیگر شاهد درخشش جوانان توانمند و قهرمانان غیور تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در رقابتی مهم و معتبر در عرصه نهمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا بودیم که موجب اعتلا و افتخاری شیرین و دلنشین برای ملت و کشور شد.کسب این مقام ارزشمند به عنوان نقطه عطف و تجلی قدرت واقعی رشته فوتسال ایران است و رجاء واثق دارم که قهرمانی مقتدرانه شما در قاره کهن آسیا زمینه درخشش های بیشتر شما در عرصه‌های کشوری و بین المللی را فراهم خواهد ساخت.

این قهرمانی بسی مایه مباهات و خرسندی است که موجی از شادی و سرور را در جمع مردم ایران و استان و به ویژه اهالی محترم شهرستان ورزقان ایجاد کرده است. بی شک شهرستان ورزقان و علی الخصوص جامعه ورزش از داشتن چنین ورزشکاران و جوانان برومندی به خود می بالد.

اینجانب ضمن تقدیر از تلاش و همت خستگی‌ناپذیر کلیه دست‌اندرکاران، بازیکنان، کادر فنی، هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان، اصالتاً از طرف خود و نیابتاً از طرف خانواده بزرگ شرکت مس این موفقیت ارزشمند را به وزیر ورزش و جوانان ، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان ، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مسئولین شهرستان و به تمامی ورزشکاران ، پیشکسوتان، مسئولین فدراسیون فوتسال، اهالی شهرستان، همکاران عزیز و علی الخصوص طرفداران این باشگاه بزرگ تبریک عرض نموده و استمرار پیروزی و سربلندی همه قهرمانان و ورزشکاران و به ویژه ورزشکاران شهرستان ورزقان را از خداوند متعال درخواست دارم.

رضا شریفی

مدیر مجتمع مس آذربایجان

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *