اسلایدر 27 مرداد 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مردم ورزقان مردمی انقلابی هستند/اگر در جایی کم کاری شده است حلالیت می طلبم/ مردم ورزقان را همیشه در یاد خواهم داشت

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه مشکلات کشور عمدا ریشه داخلی دارد گفت: مشکلات امروز کشور از نحوه مدیریت و سیاست گذاری است.

به گزارش آوای ورزقان امام جمعه ورزقان در خبطه های نماز جمعه شهر ورزقان گفت: نباید کشور را معطل برجام، اروپا و آمریکا نگه می داشتند،این همه جوان انقلابی و پر تلاش در جامعه وجود دارد چرا از این ها استفاده نمی شود.

وی گفت: تمام پیش بینی های رهبر انقلاب درست بوده است، سال ها است که مشکلات اقتصادی از دغدغه های رهبر انقلاب است ولی عده ای به توصیه ها و پیشنهادهای رهبری گوش ندادند.

خطیب جمعه ورزقان به فرمایشات اخیر رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: نه جنگی اتفاق می افتد نه مذاکره می کنیم ،در کشور بن بستی وجود ندارد و باید عادلانه و قاطعانه با مفسدان برخورد کرد،

مهدوی گفت: دشمن در فضای مجازی هزینه های زیادی کرده است تا ضربه ای به کشور و ملت وارد کند،باید با وحدت از مشکلات عبور کنیم.

مسعود مهدوی به پایان ماموریت خود در شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: امروز آخرین نماز جمعه ای است که در خدمت مردم شهرستان ورزقان هستم و از صمیم قلب می گویم،در شعار آذربایجان اویاخدی انقلاب دایخدی مردم ورزقان در خط مقدم هستند و من همیشه این مردم عزیز را در یاد خواهم داشت
وی ادامه داد: مردم ورزقان به سرنوشت خود حساس هستند،چرا که در انتخابات و راهپیمایی ها حضور باشکوهی دارند و همیشه در صحنه هستند.
مهدوی گفت: در پنج سالی که در خدمت مردم ورزقان بودم سعی کردم مشکلات مردم شهرستان را کمتر کنم و توانستیم کار های زیادی در حوزه فرهنگ انجام دهیم،
وی در پایان ضمن تشکر از مردم شریف شهرستان ورزقان و فرماندار سابق و کنونی،فرمانده سپاه و بسیجیان،خانواده شهدا گفت:اگر در بخشی کم کاری شده است از مردم حلایت می طلبم و اگر باعث ناراحتی شخصی شدم طلب حلالیت می کنم.

گفتنی است حجت الاسلام مسعود مهدوی بعد از پنج سال خدمت در ورزقان ،بعنوان امام جمعه به شهر الوند در استان قزوین خواهند رفت

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *