اسلایدر 31 شهریور 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

به ایستادگی در هشت سال دفاع مقدس افتخار می کنیم/ نماز جماعت در مدارس برگزار شود/دانش آموزان هم به آموزش نیاز دارند و هم به پرورش

به گزارش آوای ورزقان حجت الاسلام پورمحمد،امام جمعه شهرستان ورزقان در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه ازدواج راهی برای پیشرفت انسان ها است گفت: با ازدواج انسان روحیه همگرایی پیدا می کند و از تک محوری خارج و مسئولیت پذیر می شود،بعد از ازدواج خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

امام جمعه شهرستان ورزقان در ادامه افزود: جوانان قبل از ازدواج با بزرگان و از کسانی که تجربه زیادی دارند مشورت بگیرند و در انتخاب همسر نباید بلند پروازی شود و باید با هم شان خود ازدواج کنند.

وی در ادامه به شروع هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: به فضل پروردگار عالم و به درایت رهبر انقلاب و با حضور شما مردم عزیز در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادیم.

مهدی پورمحمد تصریح کرد: در تاریخ هر زمان جنگی بر علیه کشور ما رخ داده است قسمتی از خاک کشورمان جدا شده است ولی در هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک کشورمان را از دست ندادیم و باید به آن افتخار کنیم.

وی به شروع بکار مدارس و دانشگاه ها در کشور اشاره کرد و گفت: در جهت تربیت جوانان و نوجوانان و نونهالان به اخلاق اسلامی باید دقت و توجه کرد،همان طور که از اسم وزارت آموزش و پرورش معلوم است باید هم در آموزش دقت شود و هم در پرورش،

امام جمعه شهرستان ورزقان متذکر شد: مدارس شهرستان ورزقان باید با والدین دانش آموزان ارتباط صمیمی داشته باشند زیرا این ارتباط صمیمی راه حلی برای خیلی از مشکلات خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمد در پایان خطبه های نماز جمعه گفت: وقتی دانش آموزان به مدارس می روند انتظار داریم بعد از ۹ ماه آموزش و پرورش در مدارس، اخلاق اسلامی خوبی داشته باشند، در مدیران آموزش و پرورش شهرستان ورزقان نیز انتظار داریم در دبیرستان ها نماز جماعت عملا برگزار شود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *