اسلایدر 07 مهر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

انتقام خون شهدای اهواز گرفته می شود

امام جمعه ورزقان گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید انتقام خون شهدای اهواز گرفته می شود.

به گزارش آوای ورزقان حجت الاسلام پورمحمد، امام جمعه شهرستان ورزقان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: پس از آزاد سازی آبادان دشمن از پیشرفت سپاه اسلام تعجب کرده بود و این در حالی بود که تمام قدرت های دنیا پشت سر صدام بودند.

وی به ناکارآمدی سازمان ملل متحد اشاره کرد و گفت: از زمانی که سازمان ملل به وجود آمده است ناامنی در دنیا گسترش یافته است،سازمان ملل متحد برای کدام کشور ها امنیت آفریده است؟ تا امروز شورای امنیت برای هیچ یک از کشورها امنیت ایجاد نکرده است.

حجت الاسلام پورمحمد با بیان اینکه ترامپ، رئیس جمهور آمریکا یک قمار باز تمام عیار است، گفت: صحبت های رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل با ترامپ احمق تفاوت های زیادی داشت،همه‌ی جهان شاهد عزت و احترام رئیس جمهور کشور مان بودند و این در حالی بود که رئیس جمهور آمریکا مورد تمسخر هم پیمانان خود و رهبران کشورها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور گاوچران آمریکا همه‌ی قطع نامه های شورای امنیت را نادیده گرفته است،اگر شورای امنیت قصد مبارزه با تروریست را دارد باید اول از همه از آمریکا شروع کند.

امام جمعه شهرستان ورزقان در پایان خطبه های نماز جمعه گفت: اگر آمریکا دست از پا خطا کند تمام پایگاه هایش به آتش کشیده می شوند،آمریکا باید بداند که اگر غلطی کند تنگه هرمز برایش جهنم خواهد شد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *