اسلایدر 13 مهر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

ما برای حفظ امنیت جامعه از کسی اجازه نخواهیم گرفت/جوان ایرانی مشکل ساز نیست

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه نیروی انتظامی در برقراری امنیت نقش اساسی دارد گفت: باید یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را گرامی می داریم.

به گزارش آوای ورزقان ،حجت الاسلام پورمحمد، امام جمعه شهرستان ورزقان در خطبه های پیش از نماز جمعه ورزقان با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در اهواز گفت: در این حادثه تروریستی ۲۵ نفر از هم وطنان عزیز به شهادت رسیدند،از کودک چهارساله گرفته تا افراد مسن از شهیدان این حمله تروریستی بودند.

وی تصریح کرد: با اینکه جبهه استکبار این حادثه تروریستی را محکوم نکرد ولی برادران غیور سپاه اسلام جواب تروریست ها را زود دادند و قصاص خون هم وطنان خود را گرفتند که جا دارد از برادران سپاه اسلام تقدیر و تشکر کنیم و من از طرف مردم غیور شهرستان ورزقان از پاسداران عزیز تشکر می کنم.

امام جمعه شهرستان ورزقان خطاب به آمریکایی ها گفت: ما در جهت حفظ امنیت جامعه از کسی اجازه نخواهیم گرفت، اما شما مهمان دعوت نشده هستید، دولت و ملت سوریه شما را متجاوز می دانند و باید خاک این کشور را ترک کنید.

پورمحمد به رزمایش صد هزار نفری بسیجیان در تهران اشاره کرد و گفت: این دومین اجتماع صد هزار نفری بسیجیان است که در کشور برگزار شد،آمریکا و استکبار قدرت جمع آوری صد هزار نفر را ندارند،این اجتماع تنها گوشه ای از ظریفت های بسیج بود.

امام جمعه ورزقان به سخنان دیروز مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان سه پیام مهم داشت که عبارت است عظمت مردم عزیز ایران و اقتدار جمهوری اسلامی و همچنین شکست ناپذیری ملت ایران را به دنیا و دشمنان نشان داد.

وی با بیان اینکه شکست ناپذیری مردم ایران یک واقعیت است،گفت : در طول چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد به فضل پروردگار عالم از همه توطئه ها پیروز خارج شدیم، می گفتند بعد از سوریه نوبت ایران است اما در خاکریز اول دچار مشکل شدند و امروز  همین خاکریز را از دست رفته می بینند.

پورمحمد در پایان گفت: مشکل استکبار با اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی است، مردم ما ۲۱۴ هزار شهید در دفاع مقدس تقدیم کرده است که با عزت و استقلال زندگی کنیم،جوان جمهوری اسلامی مشکل ساز نیست و بلکه مشکلات را رفع می کند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *