اسلایدر 27 مهر 1397 - 6 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

در انتخاب اسم برای فرزندان دقت کنیم/ترامپ احمق که از عمر چند ماهه جمهوری اسلامی ایران می‌گوید؛ نمی‌داند کشور برنامه ۵۰ ساله دارد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: مردم را برای شرکت در راهپیمایی اربعین تشویق کنیم که این راهپیمایی اقتدار مسلمانان را نشان می‌دهد، کسانی که شرایط حضور در این راهپیمایی را دارند نیز حتما شرکت کنند.

وی در ادامه به حادثه گروگان‌گیری اخیر در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: تروریست‌های جیره‌خوار توان روبه رو شدن با سربازان اسلام را ندارند و برای همین از عوامل نفوذی استفاده کردند، از نیروی های امنیتی انتظار داریم با حساسیت ویژه از فعالیت تروریست‌ها جلو‌گیری کنند.

خطیب جمعه ورزقان به دیدار اخیر نخبگان با رهبر انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: نخبگان نباید از جامعه غافل شوند،نخبگان کشور در برابر مردم و جامعه باید احساس مسوولیت کنند و باید نسبت به جنگ تحمیلی اقتصادی راهکارهای خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی دشمن چندین جنگ را علیه کشور تحمیل کرده است، از جنگ تحمیلی نظامی و سخت گرفته تا جنگ فرهنگی و روانی (۳۰ هزار شبکه ماهواره‌ای و اینترنتی) تا جنگ اقتصادی که در همه‌ این عرصه‌ها ملت بزرگ ایران پیروز شدند.

پورمحمد گفت: دشمنان می‌خواهند افکار عمومی را علیه کشور منحرف کنند ولی همه دنیا می‌دانند تصویرسازی که علیه ایران صورت گرفته است جز تبلیغات چیزی نیست.

امام جمعه ورزقان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب گفت: همه مسوولان کشور از مشکلات اقتصادی اطلاع دارند و از اینکه با مردم همدرد هستند؛ خوب است ولی همدرد بودن کافی نیست و باید در تصمیم‌گیریها قاطعانه تصمیم گرفته شود و از همین رو انتظار داریم سران سه قوه احساس مسوولیت بیشتری کنند و مردم باید شاهد تصمیمات خوب آنان باشند.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران دنبال اسلام ناب محمدی است، ترامپ  احمق که از عمر چند ماهه جمهوری اسلامی ایران می‌گوید؛ نمی‌داند کشور برنامه ۵۰ ساله دارد، این برنامه ۵۰ساله سه پیام اقتدار ،امید و تدبیر داشته است.

وی در ادامه خطبه‌ها به نامگذاری فرزندان اشاره کرد و اظهار کرد: باید در انتخاب اسم برای فرزندان دقت کنیم،اسم خوب نشان از فرهنگ آن خانواده و جامعه است،انتخاب اسم مناسب برای فرزند از وظایف والدین است و نباید اسمی انتخاب کنیم که در آینده باعث سرافکندگی شود.

خطیب جمعه ورزقان در پایان گفت: همان طور که امام علی (ع) فرمودند تقوا از واجبات است و انجام وظایف اجتماعی و سیاسی جزئی از تقوا است

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *