اسلایدر 13 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

سازش خیانت به ملت است/جمهوری اسلامی اولین قدرت منطقه

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورزقان گفت: در سال ۵۸ سفارت آمریکا دانشگاه ها و کارخانجات را به تعطیلی دعوت می کرد، در ظاهر یک سفارت خانه معمولی بود ولی در اصل جاسوس خانه بود.

وی گفت: ملت ایران امروز بخاطر این به میدان آمدند که به جهانیان نشان دهند که ظلم و ستم را نمی پذیرند و تا آخر به ولایت فقیه و آرمان های انقلاب وفادار خواهند بود و تا پایان عمر آمریکا در میدان خواهند بود.

وی به سقوط رژیم های دست نشانده آمریکا در یمن، مصر، لیبی و تونس اشاره کرد و گفت: سقوط این رژیم ها نشان از آن است که قدرت سیاسی آمریکا رو به پایان است، مستندات کافی وجود دارد که آمریکا دیگر از معرفی کردن خود بعنوان قطب قدرت ناتوان است، آن ها خودشان اعتراف کردند علی رغم هزینه ۷ تریلیون دلاری در خاورمیانه، شکست خوردند و نتیجه‌ی نگرفتند.

وی تصریح کرد: آمریکای ها بیش از ۲۱ ترلیون دلار بدهی دارند، طبق آماری که خودشان اعلام کردند ۴۰ میلیون نفر گرسنه در این کشور وجود دارد، با این حساب ۱۰ درصد ملت آمریکا شب ها گرسنه می خوابند و بی سر و پناه هستند.

امام جمعه ورزقان گفت: اولین قدرت منطقه جمهوری اسلامی ایران است و طولی نخواهد کشید از ایران به عنوان قدرت جهانی و بین المللی یاد خواهند کرد، همه می دانند و همه‌ی اسناد نشان دهند این است که اولین قدرت منطقه ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: در برنامه ۲۰ ساله کشور قرار بود تا سال ۱۴۰۴ جمهوری اسلامی ایران اولین قدرت اقتصادی منطقه باشد، به لطف خدا این اتفاق خواهد افتاد و ماشین اقتصادی جمهوری اسلامی رو به پیشرفت است، شاید با فشارهای اقتصادی دشمن سرعت این ماشین کم شود ولی هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

وی افزود: دشمنی که در دنیا عملیات روانی راه انداخته است و می گویند ایران جشن ۴۰ سالگی انقلاب را نمی بیند، اما نمی دانند که به لطف خداوند و تدابیر رهبر انقلاب سند پنجاه ساله برای کشور تدوین می شود.

امام جمعه ورزقان به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اشاره کرد و گفت: کسانی تصور نکنند ما راه سازش با جهانخواران را نمی دانیم ،ولی هیات که خادمان اسلام به ملت خود خیانت کنند، اگر بند و بند استخوان هایمان را جدا سازند و سرمان را بالای دار ببرند و اگر زنده و زند در شعله های آتش بسوزانند و اگر زن و فرزندان به اسارت و غارت ببرند هرگز امان نامه کفر و شرک را امضا نخواهیم کرد،سازش خیانت به ملت است و هیچ وقت سازش نخواهیم کرد و لیبرال ها باید بدانند قدرت آمریکا رو افول است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *