استانی 14 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

اگر تحریم‌ها برای طرح های توسعه مشکل ساز شود شرکت خاتم الانبیا پروژه را بر عهده خواهد گرفت

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان۱۳ آبان ورزقان گفت: مصداق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی در شهرستان ورزقان قابل رویت است.

وی در ادامه به صحبت های خود در ۱۳ آبان سال گذشته اشاره کرد و گفت: در ۱۳ آبان سال ۹۶ من وعده ریشه کَن شدن بیکاری جوانان شهرستان ورزقان را دادم و از همین رو طرح های توسعه مس سونگون که شامل ذوب پالایش و اسید سولفوریک می شود، تعطیل شده بودند را با پیگیری‌های مستمر دستور ادامه این پروژه ها اخذ شد که امیدواریم با اشتغالزایی که این طرح ها خواهند داشت مشکل بیکاری شهرستان ورزقان برطرف شود.

علیزاده در مورد آخرین وضعیت طرح های توسعه مس سونگون تصریح کرد: از سال ۹۵ پیگیر از سرگیری طرح های توسعه معدن سونگون بودم و حالا قرارداد ادامه طرح های توسعه مس سونگون با شرکت MB چین بسته شده است.

نماینده مردم شهرستان ورزقان در پایان به پتانسیل ها خوب شرکت خاتم الانبیا اشاره کرد و گفت: اگر تحریم های آمریکا برای از سرگیری طرح های توسعه مس سونگون و شرکت چینی مشکل آفرین شود، شرکت خاتم الانبیا که پتانسیل خوبی هم دارد ادامه این پروژه ها را به عهده خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *