استانی 23 آبان 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دشمن هیچ وقت از اقدامات خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است/اقتصاد مقاومتی راه نجات اقتصاد کشور

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در جلسه بسیج اساتید آذربایجان‌شرقی که در ورزقان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بی‌شماری داشته است که یکی از بزرگترین دستاوردها بسیج است.

امام جمعه ورزقان با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌وقت از اقدامات خود علیه انقلاب اسلامی دست نکشیده است و همیشه به بهانه‌های مختلف این اقدامات را تکرار می‌کند خطاب به آمریکایی‌ها گفت: اتهام تروریستی می‌زنید، مگر چند نفر از دانشمندان هسته‌ای شما را ترور کردیم؟ اما شما دانشمندان هسته‌ای کشور ما را ترور کردید، آیا برای سرنگونی دولت و نظام‌های غربی هزینه و سرمایه‌گذاری کردیم؟ اما شما میلیاردها دلار بر علیه نظام اسلامی هزینه کردید، چند نفر از سربازان آمریکایی را توسط بمب‌های شیمیایی مسموم کردیم؟ اما شما نه تنها سربازان ایرانی بلکه تمام سربازان آزادی بخش دنیا را مسموم کردید.

وی تصریح کرد: اساتید دانشگاه‌ها که بیشتر از همه در جامعه تاثیر دارند، باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای دانشجویان تبیین کنند و نباید اجازه دهند دانشجویان و جوانان نسبت به نظام بدبین شوند و نباید اجازه داد دانشجویان به ناهنجاری‌های اخلاقی و سیاسی دچار شوند.

پورمحمد یادآور شد: دشمن به قدری ذلیل و ضعیف است که ترامپ هر چند روز یکبار از پایان عمر ایران اسلامی می‌گوید، شما هنوز در خواب هستید، اما باید این را بدانید که نظام جمهوری اسلامی ایران از سطح براندازی عبور کرده است و رهبر انقلاب دستور تدوین برنامه ۵۰ ساله تمدن اسلامی ایرانی را دادند.

وی خاطرنشان ساخت: به برکت خون شهدا و اعتقادات مردم عزیز برای اولین بار در تاریخ ایران به تنهایی در هشت سال دفاع مقدس مقابل صدام و صدامیان ایستاد و یک وجب از خاک کشور را از دست ندادیم.

امام جمعه ورزقان به حوزه فعالیت دشمن بعد از پیروزی انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سه حوزه لانه جاسوسی، تعطیلی دانشگاه‌ها و کارخانجات تلاش می‌کرد و به بخشی از اهدافشان نیز رسیدند، تا اینکه پس از سخنرانی تاریخی امام (ره) لانه جاسوسی توسط دانشجویان تسخیر شد و مشکلات دانشگاه‌ها و کارخانجات نیز بعد از آن برطرف شد.

وی در پایان به نامگذاری سال‌ها توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: بیش از ۱۰ سال است که شعار سال، شعاری اقتصادی است و این را باید، بدانیم که رمز نجات کشور اسلامی ایران فقط اجرای احکام اقتصاد مقاومتی است و با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی مشکلات اقتصادی پایان می‌یابد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *