استانی 01 آذر 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مشکل آمریکا با اسلام است/تفکر بسیجی؛ عامل بالندگی نظام

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، سردار اصغر عباسقلی‌زاده دیروز در مراسم دومین سالگرد شهید مدافع حرم سردار حاج ذاکر حیدری در ورزقان اظهار کرد: شهید حیدری به تکلیف پاسداری و بسیجی خود عمل کرد به طوریکه شهید ذاکر حیدری در سن نوجوانی وارد عرصه انقلاب شده و در دوران هشت سال دفاع در جبهه حق علیه باطل شرکت داشت و در آخر نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) به شهادت رسید و در حقیقت این شهید بزرگوار یک الگو و اسوه برای جوانان است.

وی در ادامه به تفکر بسیجی اشاره کرد و گفت: اگر امروز در ناامن‌ترین نقطه جهان در امنیت قرار داریم و یا اگر امروز در دنیا حرفی برای گفتن داریم و در مسائل عملی در رتبه‌های برتر دنیا قرار گرفته‌ایم و در حوزه موشکی از قدرت‌های جهانی محسوب می‌شویم، قطعا در همه‌ این دستاوردها مدیون بسیجیان و تفکر بسیجی هستیم.

جانشین فرمانده سپاه عاشورا افزود: تمام هجمه‌ها و فشارهای رسانه‌ای، اقتصادی، روانی و سیاسی دشمنان علیه مردم ایران به خاطر اجرای احکام اسلامی در کشور است و به عبارتی باید گفت که مشکل آمریکا با اسلام است.

وی به جنایات رژیم سعودی در یمن اشاره کرد و توضیح داد: عربستان سعودی در ظاهر مهد اسلام است ولی در واقعیت در دامن و کنار استکبار جهانی ایستاده است به طوریکه در تمامی فتنه‌ها و جنایت‌های که آمریکا در کشورهای اسلامی انجام داده است عربستان سعودی نیز شریک بوده است.

عباسقلی‌زاده تدابیر حکیمانه فرماندهی کل قوا را مورد اشاره قرار داد و گفت: امروز همه شاهد برگزاری کنگره عظیم جهان اسلام در تهران هستیم که بیش از ۸۰ نفر از مسئولان، شخصیت ها و نخبگان کشورهای اسلامی در کنگره حضور داشته تا جلو فتنه‌های آمریکایی گرفته شود.

وی به پیش بینی‌های رهبر انقلاب از آینده استکبار جهانی و جبهه مقاومت اشاره کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب پیش‌بینی کردند، جبهه مقاومت هر روز سربلند و قوی‌تر می‌شود و استکبار روز به روز ذلیل و خوارتر می‌شود به طوریکه نمونه این ضعیف شدن‌ها شکست اخیر رژیم صهیونیستی در جنگ دو روزه بود که با استفاده از گنبد آهنین توان مقابله با موشک‌های نیروهای غزه و قدس را نداشتند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *