اسلایدر 30 آذر 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

محرومیت زدایی شهرستان در اولویت بخشداری/ ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت ریزی در بخش

صادق میکائیلی بخشدار مرکزی ورزقان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان اظهار داشت: با اینکه فصل کاری در منطقه ورزقان ۶ ماه است و فصل سرما زودتر از بقیه مناطق می‌رسد، اما ما امسال در فصل سرما پروژه‌ها را متوقف نکردیم و با همکاری شرکت‌های فعال در شهرستان ورزقان پروژه‌های راه‌سازی به روستاهای جنگلی و دور افتاده را ادامه می‌دهیم.

وی در ادامه به موضوع محرومیت‌زدایی در شهرستان ورزقان اشاره کرد و تاکید کرد: موضوع محرومیت‌زدایی در اولویت بخشداری قرار دارد و در همین راستا اقدامات بزرگی انجام گرفته است که در تاریخ شهرستان ورزقان بی‌سابقه است و برای همیشه ماندگار خواهد بود.

بخشدار ورزقان در ادامه گفت: با اینکه موضوع بخش مسکن مهر از حیطه کاری بخشداری خارج است اما با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و برحسب دستور فرمانداری محوطه مسکن مهر ورزقان شن‌ریزی کردیم.

میکائیلی به افزایش توانمندی دهیاران بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: از سال گذشته با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان ورزقان توانمندسازی دهیاران را آغاز کردیم و از همین رو دهیاران در کلاس‌های مختلف آموزشی شرکت کردند که نتایج خوبی به همراه داشته است.

وی، از واگذاری عمارت تاریخی امیر ارشد واقع در روستای آبخواره خبر داد و تصریح کرد: واگذاری این عمارت تاریخی به دهیاری روستای آبخواره طبق برنامه در حال انجام است، انتظار داریم با تبدیل این خانه باغ تاریخی به مرکز اقامتی وضعیت گردشگر پذیری شهرستان رشد کند.

میکائیلی خاطرنشان کرد: پروژه‌های عمرانی در بیش از ۱۰۰ روستا اجرا شده است که برای نمونه در سال ۹۷ در روستاهای مختلف ۳۰۰ هزار متر مربع آسفالت‌ریزی انجام شده است و به محض مساعد شدن شرایط جوی بقیه روستاهای بخش نیز آسفالت‌ریزی خواهند شد.

بخشدار مرکزی ورزقان در ادامه گفت: تمام این کارها و اقدامات انجام شده با حمایت‌های مردم شریف، اعضای شورای اسلامی، دهیاران، فرماندار و نماینده که در تامین قیر رایگان کمک کردند و مجتمع مس‌سونگون که در بخش محرومیت‌زدایی حمایت‌های گسترده‌ای کردند، انجام شده است که جا دارد تشکر و قدردانی شود.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *