اسلایدر 07 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

فتنه ۸۸ موجب تشدید تحریم ها شد/ صاحبان تریبون باید واقعیت های فتنه را به مردم تبین کنند

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: کسانی که عقل دارند، نظام اسلامی را با رژیم طاغوت پهلوی مقایسه نمی‌کنند.

وی به سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب اسلامی۴۷ درصد مردم سواد خواندن و نوشتن و بعضا در حد دیپلم سواد داشتند اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، ۵ میلیون نفر دانشجو در کشور داریم و تقریبا صددرصد مردم باسواد هستند و تا آخرین مقاطع تحصیل کردند.

امام جمعه شهرستان ورزقان با اشاره به سالروز شهادت شیخ نمر در عربستان سعودی گفت: متاسفانه تمام مجامع بین‌المللی بی‌شرمانه در مقابل این اقدام رژیم آل‌سعودی سکوت کردند.

وی به ابلاغ پیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی به گورباچوف اشاره کرد و افزود: زمانی که هیچ کس فکر فروپاشی حکومت شوروی را نمی‌کرد، رهبر انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به گورباچوف فرمودند؛ مشکلات شوروی اقتصادی نیست بلکه مشکلات شما دینی است و ریشه مشکلات اقتصادی نیز همین بی‌دینی است.

پورمحمد در ادامه به حماسه ۹ دی ماه اشاره کرد و گفت: ۹ دی روز بصیرت و سالروز میثاق امت با ولایت است که همیشه در تاریخ ماندگار خواهد شد، در انتخابات سال ۸۸ مشارکت ۸۲ درصدی مردم شریف ایران ثبت شد و این حضور مردم یک فرصت برای نظام بود.

خطیب جمعه ورزقان ادامه داد: صاحبان تریبون باید واقعیت‌های فتنه ۸۸ را برای مردم تبین کنند، کسانی هستند که به فکر تطهیر فتنه‌گران بوده و از سوءتفاهم و بداخلاقی حرف می‌زنند.

وی تاکید کرد: باید به این عده گفت که خیر! این یک پروژه بود که ریشه ۱۵ ساله داشت و در سال ۸۸ به صورت فتنه نمایان شد اما با درایت رهبری و بصیرت مردم بزرگ ایران اسلامی فتنه‌گران و اربابان آنها ناکام ماندند.

پورمحمد افزود: یک نیم سال فتنه‌انگیزی کردند، نظام با آنها مدارا کرد، فتنه‌گران بی‌قانونی کردند و نباید قانونگذاران مشکلات اقتصادی و تحریم را به حصر فتنه‌گران ربط دهند، فتنه ۸۸ موجب تشدید فشارها و تشدید تحریم ها علیه ایران شد.

وی گفت: ملت شریف ایران اسلامی تا پای جان در رکاب ولایت حرکت کردند و تا خون در رگ دارند با ولایت فقیه هستند.

امام جمعه ورزقان افزود: با خویشاوندان و فامیل قطع رابطه نکنید و همیشه با اقوام در ارتباط باشید و اگر بخواهیم در زندگی خیر و برکت باشد، باید به پدر و مادر خود احترام بگذاریم.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *