اسلایدر 08 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۹ دی تجلی هوشمندی و تقابل حق با باطل است/ مردم در فتنه ۸۸ بهتر از خواص

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد امشب در جمع پر شور مردم بخش خاروانا در همایش ۹ دی روز بصیرت اظهار داشت: ۹ دی تجلی هوشمندی و تقابل حق با باطل است.

وی گفت: ولایت خط‌کش ما در سیاست است و هر کس در مسیر این خط باشد مردم از او حمایت خواهند کرد و هر کس در مسیر این خط‌کش نباشد از نوکران ضدانقلاب است چه از اصولگرایان باشند و چه از اصلاح طلبان باشند.

پورمحمد تصریح کرد: دشمن برای سال ۹۸ فتنه‌ای در سر دارد و آن هم تخریب ولایت است، باید از حالا آگاه باشیم مسوولان نباید در پازل دشمن به عنوان نفوذی حرکت کنند و راه را برای اجرای نقشه دشمن هموار کنند.

وی ادامه داد: مردم در فتنه ۸۸ خیلی بهتر از خواص و با بصیرت تر از آنها با فتنه‌گران برخورد کردند، باید از حالا خودمان را برای فتنه ۹۸ دشمن آماده کنیم ان‌شاءالله بینی دشمن را باز به خاک خواهیم مالید.

پورمحمد گفت: با فتنه‌انگیزی شیرینی و مشارکت بالای مردم در انتخابات را تلخ کردند و باعث تشدید فشارها و افزایش تحریم‌های اقتصادی علیه کشور شدند، ریشه‌ تمام این فشارها دشمنان داخلی مردم ایران است.

امام جمعه شهرستان ورزقان تصریح کرد: دشمنان را باید قوی در نظر بگیریم تا بتوانیم همیشه با آنها مقابله کنیم، عاشورا بالاترین قدرت را دارد و در فتنه ۸۸ عاشورا قدرت خود را به جهان نشان داد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *