استانی 09 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۹ دی متعلق به تمام انقلابیون است/ ۹ دی پیروزی اردوگاه حق ملت و رهبری در برابر باطل بود

به گزارش  پایگاه خبری آوای  ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد بعد از ظهر امروز در اجتماع عظیم مردم شهرستان ورزقان که به مناسبت حماسه ۹ دی برگزار شد، اظهار داشت: ۹ دی پیروزی اردوگاه مردم و رهبری در برابر اردوگاه باطل بود.

امام جمعه شهرستان ورزقان گفت: کسی حق ندارد حماسه ۹ دی را تصاحب کند، ۹ دی متعلق به تمام انقلابیون است چه اصولگرا باشند چه اصلاح‌طلب، در حماسه ۹ دی همه‌ مردم نقش‌آفرینی کردند و افتخار آفریدند.

پورمحمد ادامه داد: در سال ۸۸ انتخابات بی نظیری در کشور برگزار شد و مردم مشارکت ۸۲ درصد داشتند اما این انتخابات شیرین را به کام مردم عزیز تلخ کردند و اغتشاش ایجاد کردند که با حضور مردم و درایت رهبر انقلاب اسلامی شکست خوردند.

وی افزود : در ۸ دی سال ۸۸ ملت تبریز به رهبری نماینده ولی فقیه وقت آیت الله شبستری قیام کردند و به دنبال آن در ۹ دی مردم پایتخت و کل ایران حماسه ۹ دی را تشکیل دادند و ۹ دی پیروزی حق و اردوگاه ملت و رهبری در برابر اردوگاه باطل بود لذا برای همیشه مردم در تاریخ ماندگار خواهند بود.

امام جمعه شهرستان ورزقان در ادامه به سفر مخفیانه اخیر ترامپ به کشور عراق اشاره کرد و گفت: همانطور که رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده” ۷ تریلیون دلار در عراق هزینه کردند و حالا به صورت مخفیانه به عراق سفر می‌کنند، برای این ۷ تریلیون دلار یک کوچه به اسم آنها نزدند، اما بزرگراه‌های عراق را به اسم خمینی کبیر زدند.

وی افزود: آمریکای که زمانی هر کاری در منطقه انجام می‌داد، امروز نه تنها دستش از ایران قطع شده بلکه از کل منطقه خارومیانه دستش بریده شد و به لطف خداوند متعال تا به امروز در تمام زمینه‌ها شکست خوردند و از این پس نیز شکست سنگینی خواهند خورد.

پورمحمد در ادامه به اهمیت بالای ولایت اشاره کرد و افزود: ۲۱۴ هزار شهید ایثار جان و مال کردند که ولایت در کشور حذف نشود و دشمنان،جوجه ضدانقلاب‌ها و آمریکای‌ها باید بدانند که ولایت پرقدرت‌ترین عنصر در جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند” ممکن است سال ۹۷ سال فریب باشد و برنامه اصلی دشمن برای سال ۹۸ باشد که باید هوشیار باشیم و در زمین دشمن حرکت نکنیم.

پورمحمد متذکر شد: زمانی که آمریکا از برجام خارج شد، رئیس جمهور محترم کشورمان برای اروپایی‌ها چند هفته فرصت دادند اما این چند هفته به ۷ ماه تبدیل شده و این ملت ۹ دی از رئیس جمهور انتظار دارند کشور را معطل مذاکرات نکنند و مقتدرانه در مقابل اروپای‌ها به ایستند، اروپایی‌ها می‌خواهند با سیاست چماق و هویچ مذاکرات را لفت دهند.

وی، اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را راه نجات اقتصاد کشور دانست و گفت: باید از اقتصاد نفتی خارج شویم، بیش از ۱۰ سال است که رهبر انقلاب به اجرای اقتصاد مقاومتی تاکید می‌کنند، اما متاسفانه دولتمردان اقتصاد مقاومتی را آنچنان به پای کار نکشیدند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *