اسلایدر 14 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

مردم فلسطین در تل آویو حکومت تشکیل می دهند/ عقب نشینی گاو شیرده آمریکا از یمن نیز به گوش می رسد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: عده‌ای می‌خواهند فرماندهان سپاه در جنگ تحمیلی را تخریب کنند اما همه بدانند منافقان از عراقی‌ها حمایت می‌کردند و اطلاعات جنگی را به بعثی‌ها می‌دادند.

وی به دیدار اخیر رهبر انقلاب اسلامی با رهبران جهاد اسلامی فلسطین اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل به طور کامل نابود خواهند شد و مردم فلسطین در تل آویو حکومت و دولت تشکیل خواهند داد.

پورمحمد گفت: نابودی رژیم صهیونیستی سه نشانه دارد” مردم فلسطین در مقاطع حساس تحت عنوان انتفاصه (اول، دوم،) عملیات اجرا کردند، جنگ‌های مردم فلسطین با رژیم صهیونیستی از ۳۳، ۲۲، ۸ روز تا اینکه اخیرا به ۲ روز کاهش یافت و اسرائیل تنها ۲ روز توانستند در مقابل موشک‌های مقاومت دوام بیاورند، نشانه سوم نابودی اسرائیل، بحرانی است که در کابینه کثیف نتانیاهو به وجود آمد و تک تک وزرا استعفا دادند، باید گفت صدای شکسته شدن استخوان‌‌های پوسیده صهیونیست به گوش می‌رسیدلذا مقاومت هر روز شکوفاتر می‌شود و وعده‌های الهی تحقق می‌یابد.

امام جمعه شهرستان ورزقان به پیشگویی‌های رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و متذکر شد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند” رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهید دید و بطور کامل نابود خواهد شد، پای آمریکای‌ها باید از غرب آسیا ( عراق، سوریه افغانستان) قطع شود.

خطیب جمعه ورزقان با طرح این سوال که آمریکای‌ها در منطقه ما چه غلطی می‌کنند، گفت: منطقه خارومیانه و غرب آسیا منطقه و خانه‌ ماست اما شما آمریکای‌ها بیگانه هستید و باید منطقه ما را ترک کنید.

پورمحمد به هزینه‌های کلان آمریکا در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: ۷ تریلیون دلار در کشورهای منطقه هزینه کردید اما حتی یک کوچه کوچک نیز در این کشورهای به اسمتان نیست و نزدند و این در حالی است که بزرگترین بزرگراه‌ها را به نام خمینی کبیر زدند.

وی گفت: عقب‌نشینی گاو شیرده آمریکا از یمن نیز به گوش می‌رسد و باید یمن را ترک کنند تا یک پیروزی دیگر برای جبهه مقاومت به دست آید.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *