استانی 23 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مدیران حق شکایت از اصحاب رسانه را ندارند/خطوط قرمز استاندار آذربایجان‌شرقی مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان محمدرضا پورمحمدی شامگاه امروز در دیدار با هیات مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران، مدیران مسوول و خانه مطبوعات آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: هیچ مدیر دولتی حق شکایت از اصحاب رسانه را ندارد.

وی در ادامه امام، انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری، جنگ و شهدا و تمامیت ارضی کشور را خط قرمزهای همیشگی مطبوعات و رسانه‌ها دانست و افزود: به غیر از این موارد که زیرسوال بردن آنها را غیرقابل تحمل می‌دانم، هیچ خط قرمز دیگری نباید باشد.

پورمحمدی با تاکید بر بالا رفتن آستانه تحمل مدیران گفت: نقد با تخریب و سیاه‌نمایی باید رعایت شود.

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نخستین تجربیات کاری خود را از رسانه و مطبوعات آغاز کرده است، تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه توسعه یافته‌ای داشته باشیم انسان‌های توسعه یافته، آگاه و مطلع لازم داریم.

وی با تشبیه کار رسانه‌ها به آینه خاطرنشان کرد: کارآیی آینه نشان دادن عیب به خود انسان، بی سر و صدا نشان دادن عیب به خود شخص و اینکه وقتی عیب برطرف شد دیگر عیب را نشان نمی‌دهد.

پورمحمدی گفت: آینه را نمی‌توان شکست چون بشکنی یک آینه به هزاران آینه تبدیل می‌شود.

پورمحمدی با بیان اینکه نه به کسی بدهکار هستم و نه با سفارش کسی استاندار شدم و به هیچ جناح سیاسی نیز بدهکار نیستم، اظهار داشت: اهل کار هستم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه مسوولان و رسانه‌ها در مقطع کنونی، تزریق امیدواری به جامعه است، گفت: باید در عمل مردم را نسبت به بهبود وضعیت امیدوار کنیم تا زمینه مشارکت و رضایت‌مندی عمومی فراهم شود.

منبع: فارس

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *