اسلایدر 28 دی 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رژیم صهیونیستی زیر موشک های نقطه زن جمهوری اسلامی قرار دارد

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: غزه در جنگ ۲۲ روزه نماد جبهه مقاومت را به تصویر کشید.

وی گفت: رژیم صهیونیستی همیشه آغازگر جنگ‌ها بود اما هیچ وقت پایان‌ دهنده جنگ‌ها نبوده، روز به روز جبهه مقاومت قوی‌تر و رژیم صهیونیستی ضعیف‌تر می‌شود، در جنگ های ۳۳، ۲۲، ۸ و ۲ روزه شکست‌های سنگینی خورده است.

خطیب جمعه ورزقان به قدرت موشکی جبهه مقاومت و غزه اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی توان مقابله با جبهه مقاومت ندارد و نیروهای غزه توانستند با موشک‌های ساخت جمهوری اسلامی این رژیم را خار و ذلیل کنند.

وی با اشاره به محاسبات جمهوری اسلامی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند رژیم صهیونیستی از روی زمین بطور کلی پاک خواهد شد.

پورمحمد، به شکست‌های آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکای‌ها در کشورهای افغانستان، عراق و سوریه شکست‌های سنگینی خوردند، امروز می‌خواهند پایگاه‌های نظامی خود را تقویت کنند اما غافل از اینکه تمام پایگاه‌های نظامیشان و رژیم صهیونیستی زیر موشک‌های نقطه‌زن جمهوری اسلامی قرار دارد و اگر غلطی کنند اسرائیل نابود خواهد شد.

وی، به عملیات روانی آمریکای‌ها اشاره کرد و گفت: ۴۰ سال است که جمهوری اسلامی با آمریکا مقابله می‌کند و با وجود حمایت‌های جهانی در طول هشت سال جنگ تحمیلی نتوانستند کاری کنند.

امام جمعه شهرستان ورزقان به اشتباهات آمریکای‌ها و نبود معنویت بین آنها و عدم شناخت کافی از مردم جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: همانطور که صدام از بین رفت، و با دست خودشان رژیم غاصب صهیونیستی را از بین خواهیم برد.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *