استانی 18 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مردم از بستگان برخی مسئولین ناراحتند/ کارهای بزرگی در بحث محرومیت‌زدایی ورزقان انجام شده است

به گزارش آوای ورزقان رضا علیزاده نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تمام کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها توانسته است چهل سالگی خودش را جشن بگیرد، اظهار داشت: امروز دشمنان فشارهای اقتصادی زیادی بر کشور ما تحمیل می‌کنند و در صورتی که با اتحاد و همدلی از این برهه عبور کنیم، قطعا دشمنان از اعمال تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ناامید خواهند شد چرا که از اعمال فشارهای امنیتی و نظامی نا امید شده‌اند.

وی با اشاره به محرومیت زدایی صورت گرفته در جمهوری اسلامی ابراز داشت: انقلاب اسلامی بر مبنای دفاع از مظلومین، مستضعفان و عدالت بنا نهاده شده است به همین خاطر در این چهل سال به مناطق محروم و کم برخوردار توجه زیادی شده است.

علیزاده افزود: در بحث محرومیت‌زدایی به ویژه در شهرستان ورزقان، کارهای بزرگی انجام گرفته است که اگر بخواهیم مصداقی در باب عمران و آبادانی روستاهایمان حرف بزنیم باید گفت که زحمات و تلاش‌های گستردهای در این حوزه انجام شده است، بطور مثال علی‌رغم مشکلات اقتصادی در سال ۹۷، حدود ۸۰ هزار تُن برای آسفالت کوچه ها و معابر داخل روستا اختصاص داده شده است.

عضو کمسیون صنایع و معادن در خصوص ضعف‌های انقلاب اسلامی نیز گفت: مردم شریف ایران در این چهل سال در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها حضور پر رنگی داشته‌اند ولی جا دارد از برخی مسئولان گلایه کرد چرا که مردم در خصوص موضوعات مربوط به دو تابعیتی‌ها یا برخی از فرزندان مسئولان که در کشورهای خارجی زندگی می کنند ناراحت‌اند.

وی با اشاره به اختلاس‌های صورت گرفته در کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه رانت و فسادی که در جامعه دیده می شود شاید درصد ناچیزی باشد اما همین درصد کم نیز باعث آزرده شدن مردم شده است.

منبه آناج

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *