استانی 18 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

شهرستان ورزقان با وجود ثروت‌های خدادادی متاسفانه هنوز از لیست مناطق محروم کشور خارج نشده است

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، علیزاده امروز در آیین افتتاح ۲۳ پروژه صنعتی و زیرساختی آذربایجان‌شرقی که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار و مدیرعامل شرکت مس برگزار شد اظهار داشت: شهرستان ورزقان با وجود ثروت‌های خدادادی متاسفانه هنوز از لیست مناطق محروم کشور خارج نشده است.

وی در ادامه از نبود امکانات در ورزقان انتقاد کرد و گفت: با این همه ثروت و با این همه گذشته درخشان در شهرستان ورزقان هنوز سالن آمفی تئاتر وجود ندارد که بتوانیم همایش‌ها و برنامه‌های شهرستانی را در آن اجرا و برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما هنوز در ابتدای راه قرار داریم و هنوز در راهگشای جاده‌های روستای هستیم، شهرستان ورزقان از نظر زیرساخت‌های ارتباطی و عمران روستایی ۵۰ درصد از میانگین استانی پایین است که نشان از مشکلات زیاد این منطقه است.

علیزاده از کلنگ‌زنی فاز سه کنسانتره و پروژه ذوب مس سونگون در آینده نزدیک خبر داد و گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی و همکاری مسئولان شرکت مس پروژه‌های بزرگ فاز ۳ کنسانتره و ذوب با حضور جمع کثیر مردم منطقه و وزیر صمت کلنگ زنی خواهد شد.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس از مدیرعامل شرکت مس تشکر کرد و گفت: مدیرعامل صنایع مس ایران حدود دو هفته در کشور چین حضور داشتند و به‌ دنبال یافتن راهکارهای مناسب برای رفع مشکلات طرح های توسعه معدن مس سونگون ورزقان بود.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *