اسلایدر 19 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

با تبلیغات رسانه‌ای می خواهند کشور را منزوی نشان دهند / حضور میلیونی در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمن را به عقب‌نشینی وادار می‌کند

حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان اظهار داشت: دشمنی و عهدشکنی استکبار جهانی و خصوصا آمریکا با پدیده‌ای به نام جمهوری اسلامی یک ریشه تاریخی دارد که آن هم عبارت است از جنگ بر سر اعتقادات، از این رو با این پیش فرض، این دشمنی را باید یک امر طبیعی تلقی کنیم، چرا که حق با تمام قوا در مقابل باطل ایستاده است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان ورزقان افزود: استکبار جهانی در این چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، هرگونه دشمنی، فشار اقتصادی، سیاسی، تحریم‌ها و هر ابزاری که برای عقب‌نشینی جمهوری اسلامی و ملت ایران در دست داشت از آن غفلت نکرده و به کار بسته است.

وی متذکر شد: جامعه هدفی که استکبار جهانی آن را پیگیری می‌کند، مردم عزیز این سرزمین است و در واقع مردم مورد هدف استکبار قرار گرفتند نه دولت و شخص خاصی، این که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کنند ما با ملت ایران مشکلی نداریم و ما به فکر مردم ایرانیم، اینها کذب‌ها و دروغ‌های هستند که استکبار به آن پرداخت می‌کند.

پیغمبری در ادامه یادآور شد: هدف اصلی این قدرت ناحق و باطل (آمریکا) ایستادن در مقابل انقلاب و انقلابی‌گری است و آن هم بخاطر به چالش کشیدن اهدافی است که انقلاب در نظر گرفته است، اهداف‌های که امام راحل برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشخص کرده بود و هدف آمریکا تحرف این اهداف است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور گفت: امروز ما در چهل سالگی وقتی مرور می‌کنیم با قبل انقلاب شاهد پیشرفت‌های بی‌شمار و چشمگیری در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و علمی هستیم و تمام آمارها و سندهای که اندیشکده‌های کشورهای غربی منتشر می‌کنند نشان از پیشرفت‌های بزرگ در این چهل سال است که با وجود تمام تحریم‌ها و هشت سال جنگ نابرابر به دست آمده است، اما باز این کشور با عنایت خدای متعال و تدابیر و رهنمودهای گرهگشای مقام معظم رهبری روز به روز شاهد پیشرفت‌های وسیع در تمام جوانب هستیم.

وی تصریح کرد: همه‌ این پیشرفت‌ها مدیون ایستادگی، شجاعت و بصیرت بالای ملت بسیجی ایران هست که همواره پشت سر ولایت فقیه ایستادند و حمایت کردند، ملتی که هر جا نیاز بود در صحنه‌ها حضور داشتند و همیشه لبیک گفتند به فرمایشات مقام معظم رهبری.

حجت الاسلام پیغمبری ادامه داد: آمریکا بعد از اینکه از حمله نظامی و جنگ سرد مایوس شد، هدفی که در چند سال اخیر به شدت روی آن سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده، بحث نفوذ و جنگ نرم است، این نوع جنگ بسیار خطرناک‌تر است چرا که طرف مقابل و دشمن شما مشخص نیست در کدام جهت قرار گرفته است در نتیجه نیاز به هوشیاری و بصیرت زیادی دارد.

وی گفت: خصوصا در فضای مجازی و رسانه‌ای که شاهد اکاذیب و مسائلی هستیم که هیچ گونه واقعیتی ندارد و به نوعی دشمن با این ترفند قصد لطمه زدن به روحیات جهادی، حضور در مناطقی که نیاز به حضورمان است مثل جبهه‌های مقاومت که امروزه نگاه کشورهای که به نوعی درگیر با آمریکا و ایادی این استکبار هستند به افکار عمومی القا می‌کنند که نیازی به حضور ایران در جبهه‌های مقاومت نیست، اما این جز مسائل اعتقادی ما است که هر جا صدای مظلومی شنیدیم آن جا حضور داشته باشیم و از آن دفاع کنیم.

پیغمبری به وضعیت کشورهای به ظاهر اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز کشورهای هستند که نام اسلام را یدک می‌کشند اما متاسفانه دستشان در کشتار مردم بی‌گناه آلوده است، کشور های که با رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا هم پیمان شدند و در یمن ، افغانستان، عراق، سوریه ، فلسطین و لبنان جنایت می‌کنند.

وی تاکید کرد: وظیفه شرعی، اخلاقی و عقلی یک انسان آزاده است این که در مقابل کشتار بی‌رحمانه به صدای مظلومیت مردم لبیک بگوید و دفاع کند.

پیغمبری در بخش دیگر سخنانش به فارس گفت: به لطف خدا بعد چهل سال ما صاحب عزتی هستیم که در زمان پهلوی نداشتیم،در زمان پهلوی ایران به عنوان یک بخش و ایلات قرار داد شده بود و هیچ گونه قدرت و استقالی از خودش نداشت اما امروز می بینیم که ایران در جامعه بین المللی یک کشور صاحب نظر است و این نشان از اقتدار وعزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: بعضا در فضای رسانه‌ای و مجازی مطرح می شود که ایران یک کشور منزوی است، این ها همه شان شانتاژ و تبلیغات رسانه ای است که قصد دارند کشور را در دنیا یک کشور منزوی نشان بدهند، اما با عنایت صاحب مملکت امام زمان (عج) و تدابیر رهبر انقلاب و حضور مردم، شاهد پیشرفت های روز افزون در سال‌های آینده خواهیم بود.

وی یادآور شد:ملت با بصیرت و فهیم و زمان شناس با روحیه بسیجی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از همیشه با لبیک به ندای مقام عظمای ولایت جواب دندان شکنی به یاوه‌گویی‌های استکبار جهانی خصوصا امریکای خبیث خواهند داد و این پیام را به دشمنان بی خرد می‌رسانند که حتی با فشارهای معیشتی نیز دست از آرمان‌های امام راحل و شهدا دست بر نخواهند داشت.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *