اسلایدر 19 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

دشمنان می خواهند به طرق مختلف بین ملت و نظام تفرقه ایجاد کنند

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی پورمحمد در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) امنیت بالای داریم، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در ناامن‌ترین نقطه جهان با امنیت‌ترین کشور است، حتی از کشورهای اروپای آمریکا امنیت مان بالاست.

وی در ادامه با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ اشاره کرد و افزود؛ در جنگ تحمیلی ما به سرزمین عراقی ها چشمی نداشتیم اما عراقی ها به قصد اشغال جنگ علیه جمهوری اسلامی شروع کرده بودند، رزمندگان اسلام برای اینکه به دهن دشمن بزنند عملیات والفجر ۸ را شروع کردند و در این عملیات با جانفشانی ها ناممکن‌ها را ممکن کردند.

امام جمعه شهرستان ورزقان در ادامه خطاب به مسوولان گفت: ما در جنگ تحمیلی به دشمن امتیاز ندادیم و امروز نیز انتظار داریم نباید به دشمنان امتیاز دهیم.

پورمحمد گفت: امام خمینی (ره) نسبت به ۲۲ بهمن دیدگاه خاصی داشتند و می فرمودند؛ انقلاب معجزه بزرگ الهی بود و تجلی حکومت خداوند در روی زمین بود، همانند آزادی خرمشهر که خدا آن را آزاد کرد انقلاب را نیز خدا به پیروزی رساند.

پورمحمد ادامه داد: زمانی در دنیا کسی نمی‌توانست مقابل آمریکا باشد اما امروز جبهه مقاومت در برابر آمریکا تشکیل شده است و این نشان از اعجاز خداست.

وی در ادامه ضمن دعوت از عموم مردم شهرستان ورزقان برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن باید گسترده باشد زیرا که حضور در راهپیمای ۲۲ بهمن اعلام آمادگی ملت ایران در برابر دشمنان است و راهپیمای ۲۲ بهمن امسال حساس‌تر از سال‌های گذشته و نشان از اتحاد، انسجام و یکپارچگی مردم، دولت و نظام است.

امام جمعه ورزقان تصریح کرد: دشمنان می‌خواهند از طریق تبلیغات و رسانه‌ها بین ملت، نظام تفرقه ایجاد کنند، می خواهند با جنگ اقتصادی و روانی پایان عمر نظام را القا کنند، غافل از اینکه عمر خودشان به پایان رسیده است و استخوان‌هایشان در خاورمیانه یک به یک شکست.

پورمحمد با اشاره به سفر وزیر خارجه بی‌آبروی آمریکا افزود: وزیر خاجه آمریکا به کشورهای عربی سفر می‌کند و می‌خواهند کشورهای عربی را علیه جمهوری اسلامی ایران متحد کنند و ناتوی عربی تشکیل دهند، باید در مقابل دشمنان اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم.

وی گفت: زمانی که ترامپ از برجام خارج شد انتظار داشتیم دولت اسلامی نیز خارج شدن ایران از برجام را اعلام کند، اروپایی‌ها بدون اجازه آمریکا آب هم نمی‌خورند، با کدام حساب و کتاب جمهوری اسلامی منتظر کشورهای استکباری اروپا نگه داشتید؟، امروز زمان توقف نیست ما ۴۰ سال پس پیروزی انقلاب اسلامی در اوج قدرت و اقتدار هستیم .

امام جمعه ورزقان گفت: کسانی که تسلیحات نظامی کشور را تامین کردند می‌توانند اقتصاد کشور را درست کنند، انتظار داریم از جوانان انقلابی در امور اقتصادی کشور استفاده شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *