اسلایدر 22 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

استکبار جهانی هر روز بدتر از گذشته از انقلاب ناراحت و عصبانی‌ است

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حسن یحیوی امروز در جمع راهپیمایان ورزقان اظهار داشت: پیام راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی است بر دهان ترامپ و رهروهای آن که برنامه‌ریزی کرده بودند مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی جشن چهلمین سالگرد پیروزی را نبینند.

وی ادامه داد: اقدامات مردم ایران اسلامی بابصیرت و با اندیشه اسلامی است که نشان از احساسات پاک مردم عزیز و انقلابی ایران است.

فرماندار شهرستان ورزقان گفت: با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی هر روز بدتر از گذشته از انقلاب ناراحت و عصبانی‌ است و از این رو با تریبون و رسانه‌های خود استفاده کرده تا ایران اسلامی را منزوی نشان دهند.

وی با اشاره به اینکه خشم آمریکایی‌ها امروز بیشتر شده است و می‌خواهند مردم اسلامی ایران را به زمین بزنند، یادآور شد: آمریکا دیگر دانسته و می‌فهمد که عظمت انقلاب اسلامی خیلی بالاتر است و از پیشرفت ملت ایران به هراس و وحشت افتاده، اما باید بدانند که مردم انقلابی ایران با تمام قوا در مقابل استکبار ایستاده و خواهد ایستاد تا بینی استکبار را به‌خاک بمالد.

یحیوی ادامه: به برکت انقلاب، رهبری و ملت فهیم ایران کشور روز به روز پیشرفت داشته و به عمران و آبادی رسیده است.

وی افزود: پیام معنوی انقلاب اسلامی در دنیا گسترش یافته و جوانان آزاده و آگاه دنیا به سمت اندیشه‌های ایران اسلامی گرایش یافته‌اند و این موجب ترس آمریکا جنایتکار شده است.

فرماندار شهرستان ورزقان گفت: مشکلات اقتصادی که امروز احساس می‌کنید ناشی از کارشکنی دشمنان است که می‌خواهند حرکت انقلاب اسلامی را کند کنند، اما ملت ایران قدرت اقتصادی را افزایش خواهند داد و توانمندتر از گذشته خواهند بود.

یحیوی به اقدامات انجام شده در ورزقان اشاره کرد و بیان داشت: هر روز در شهرستان خود شاهد افتتاح یا کلنگ زنی پروژه‌های بزرگی هستیم، قدم‌های بزرگی برای توسعه شهرستان برداشته شده است که در آینده ورزقان به یک منطقه بزرگ صنعتی تبدیل خواهد شد.

وی در پایان گفت : انقلاب اسلامی توسط مقام معظم رهبری به صاحب اصلی آن امام زمان (عج) خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *