اسلایدر 28 بهمن 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

بیانیه گام دوم انقلاب ضربه سنگینی به دشمنان انقلاب بود

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان حجت الاسلام والمسلیمن مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: حضور مردم در صحنه ها باعث حفظ انقلاب می شود.

وی ادامه داد: دشمنان و استکبار جهانی در این چهل سال که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد هر کاری که از دستشان آمد انجام دادند تا جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گرفته نشود، اما به لطف خدا و تدابیر مقام معظم رهبری و حضور مردم عزیز در صحنه ها دشمنان هر روز بدتر از دیروز شکست خوردند و انقلاب اسلامی توسط رهبر انقلاب به صاحب اصلی اش امام زمان (عج) خواهد رسید.

پورمحمد به انتشار بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: بیانیه گام دوم انقلاب ضربه محکمی بود به دهان دشمنان انقلاب اسلامی و استکبار زده شد، قبل از بیانیه دوم تدوین برنامه پنجاه ساله تو دهنی اولی بود که به دشمنانی زده شد که می خواستند انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد خود را نبیند.

وی گفت: جوانانی که در دفاع مقدس مقابل استکباری جهانی ایستادند و از خاک و ناموس کشور دفاع کردند می توانند مشکلات اقتصادی مردم را نیز حل کنند، باید به جوانان انقلابی و ارزش و میدان داد تا وارد عرصه های مختلف شوند

وی به نقض پیاپی حقوق بشر توسط آل سعود اشاره کرد و متذکر شد: در عربستان سعودی گردن یک کودک را بخاطر صلوات فرستادن به پیامبر اسلام می زنند و مدعیان حقوق بشر دنیا در مقابل آن  سکوت می کنند، عربستان سعودی کشور یمن را محاصره و اجازه ورود مواد غذای و دارو را نمی دهد اما مدعیان حقوق بشر ورود نمی کنند، به لطف تدابیر رهبر انقلاب جمهوری اسلامی حقوق بشر اسلامی را در دنیا احیا خواهد کرد.

پورمحمد به نشست ورشو لهستان که موجب بی آبروی و شکست آمریکا شد اشاره کرد و افزود: وزیر خاجه آمریکا به کشور های عربی سفر کرد و می خواستند کشور های عربی را علیه جمهوری اسلامی ایران اتحاد کنند و ناتوی عربی تشکیل دهند،اما با شکست سنگینی روبرو شدند، باید در مقابل دشمنان اتحاد و انسجام خود را حفظ کنیم.

وی به سالگرد قیام مردم تبریز اشاره کرد و گفت: در سالگرد قیام مردم قهرمان تبریز که در سال ۵۶ در گرامیداشت چهلمین روز درگذشت مردم قم قیام کرده بودند به دیدار مقام معظم رهبری خواهند رفت.

امام جمعه ورزقان در ادامه از حضور مردم شهرستان ورزقان در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر کرد و افزود: تقدیر و تشکر می کنم از مردم شهر ورزقان و روستاهای تابع که در ۲۲ بهمن تماشایی امسال درخشیدند و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شدند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *