تولیدی 02 اسفند 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

سومین جشنواره منطقه ای شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، مجتبی صادقی اظهارکرد: ارج نهادن به مقام هنرمندان و نویسندگان ، تولید آثار فاخر در شاخه شعر و موسیقی ، حمایت از موسیقی بومی محلی ، ارج نهادن به آداب و سنن روستایی ، ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی گفت: شناسایی هنرمندان برجسته ، حفظ آداب و رسوم منطقه ارسباران ، آشنایی با موسیقی های بومی محلی و شناساندن مناطق زیبای ارسباران را از دیگر اهداف این جشنواره و زمینه ای برای رشد و ارتقای فرهنگ و هنر این مناطق می باشد.

صادقی افزود: این جشنواره با موضوع مدح ستایش پیامبر (ص) ائمه اطهار(ع) با حضور شهرستان های ورزقان ، اهر ، هریس ، کلیبر ، جلفا ، خداآفرین ، هوراند برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را تا تاریخ ۱۸ فروردین ۹۸ در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرستان ورزقان ، خیابان امام، خیابان دانش، جنب دادگستری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان و یا به پست الکترونیکی varzeghan.azarsh@farhangmail.ir ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۵۲۷۶۱ -۰۴۱ تماس حاصل فرمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان در خصوص شرایط شرکت در جشنواره تشریح کرد: آثار ارائه شده در سایر جشنواره ها حائز رتبه نشده باشد.

وی ادامه داد: حداکثر ۲ اثر در هر بخش پذیرفته می شود و آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد.

وی افزود: آثار موسیقی بصورت لوح فشرده و با معرفی نفرات و نام اثر پذیرفته می شود و حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی می باشد.

مجتبی صادقی گفت: مراسم اختتامیه سومین جشنواره منطقه ای شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی ورزقان در ۲۸ فروردین ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد .

گفتنی است این جشنواره در دو مرحله در سالهای ۹۶ و ۹۵ نیز به میزبانی شهرستان ورزقان برگزار گردیده بود.

انتهای پیام

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *