استانی 16 اسفند 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

کلنگ زنی سپتیک فاضلاب روستای سقای

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان عصر دیروز با حضور سردار عباسقلیزاده جانشین سپاه عاشورا ، علیزاده نماینده  مردم ورزقان و خاروانا ، سرهنگ صفی فرمانده سپاه شهرستان ورزقان ، سمندری معاون فرماندار  و دیگر مسئولان طرح ها و پروژه های بزرگ محرومیت زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در روستاهای دور افتاده و محروم شهرستان ورزقان کلنگ زنی شدند.

طرح سپتیک فاضلاب روستای سقای در بخش خاروانای شهرستان ورزقان که بزرگترین مشکل اهالی را برطرف می کند امروز کلنگش توسط جانشین سپاه عاشورا و نماینده شهرستان ورزقان به زمین زده شد.

این طرح که تجهیزات آن توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا خریداری شده و آماده نصب است، با برآورد هزینه‌ای ۴۵۰ میلیون تومان احداث خواهد شد و آب تصفیه شده آن قابل استفاده در بخش کشاورزی خواهد بود،
سپتیک تانک ساده ترین و پر کاربردترین واحد مورد استفاده در تصفیه فاضلاب به ویژه فاضلاب های بهداشتی – انسانی است. سپتیک تانک مخزنی است که در آن فاضلاب به کمک فرایندهایی از قبیل ته نشینی، شناور سازی ، بیولوژیکی و نی کاری تصفیه  می گردد.

طرح آبرسانی به روستای ینگجه در بخش خاروانا دومین پروژه‌ای بود امروز کلنگش به زمین زده شد، این طرح که در منطقه کوهستانی عملیاتی خواهد شد و بلافاصله پس از مساعد شدن آب و هوا  با هزینه ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان شروع می شود،  این پروژه که ۵ کیلومتر طول آن می باشد یک کیلومترش توسط لوله گذاری و مابقی توسط کانال کشی انجام خواهد یافت.

عملیات مرمت و بازسازی مدرسه روستای ینگجه پروژه‌ای است که با هزینه ۳۰ میلیون تومانی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه عاشورا در تعطیلات عید امسال انجام خواهد شد ، نصب دو مخزن بزرگ آب شرب و بهداشتی در روستای جنگلی آستمال طرح دیگری بود که امروز توسط جانشین سپاه عاشورا و نماینده شهرستان ورزقان و فرمانده سپاه ورزقان کلنگ زنی شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *