استانی 17 اسفند 1397 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

قهرمانی حق مس بود / حضور قدرتمند در جام باشگاه های آسیا و جهان

‍ به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان حامد نجفی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون ورزقان در پی قهرمانی این تیم در لیگ کشور پیامی صادر کرد:

متن پیام به شرح زیر است

این قهرمانی را به مردم خوب آذربایجان و مردم عزیز ورزقان در این روزهای باقیمانده به عید نوروز، بدهکار بودیم. قهرمان واقعی آنها هستند. مبارکشان باشد انشالله. حمایت هواداران ورزقانی و سایر هواداران مس از تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان در این دیدارها بی‌نظیر بود. بویژه هواداران تراکتورسازی سرفراز که در این بازی‌های حساس حضور پرشورشان فوق‌العاده موثر بود که در اینجا از همه دوستان تشکر و قدردانی می نمایم.

نجفی در ادامه افزود: مس ورزقان از ابتدای حضورش در لیگ برتر با برنامه‌ برای قهرمانی لیگ، جلو رفته است و در این فصل نیز تنها به دلیل امتیازهایی که در ابتدای فصل و قبل از قهرمانی در جام باشگاه های آسیا ۲۰۱۸ اندونزی از دست داده بودیم نتوانستیم با عنوان صدر جدول به مرحله پلی آف قدم بگذاریم.

وی گفت قهرمانی برازنده تک تک مدیران، کارکنان، بازیکنان، مربیان و هواداران غیور باشگاه مس ورزقان بود و تحت الطاف خداوند متعال و حمایت ائمه معصومین علیهم‌السلام، به حق خود در این لیگ سخت و دشوار رسیدیم.

حامد نجفی ادامه داد: بار دیگر این قهرمانی ارزشمند را به محضر سردار بنی‌اسدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، حجت الاسلام دکتر توحیدی مشاور فرهنگ و ورزش صنعت مس ، مهندس شریفی مدیر مجتمع مس آذربایجان ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز ، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان، مهندس یحیوی فرماندار ورزقان، دکتر علیزاده نماینده محبوب مردم شریف ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی و همه مسئولان استانی و ورزقان و مردم شریف و هواداران و همه عزیزانی که ما را در این مسیر یاری دادند به ویژه کارگران زحمت‌کش معدن مس سونگون تبریک عرض می نمایم.

مدیرعامل باشگاه مس ورزقان در پایان گفت با اشاره به این که هواداران ما بهترین هواداران فوتسال کشور هستند گفت: به امید حق تعالی و با همراهی این هواداران پرشور، تکرار قهرمانی آسیا و کسب مقام شایسته برای کشورمان در جام باشگاه های فوتسال جهان از برنامه های باشگاه در سال ۱۳۹۸ خواهد بود تا به امید خدا، برگ های زرین دیگری را از سوی این قهرمانان بر دفتر افتخارات باشگاه مس ورزقان، ورزش استان و میهن اسلامی ایران در سال بعد شاهد باشیم

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *