اسلایدر 29 فروردین 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می درخشد/ وحشت و هراس آمریکا از جمهوری اسلامی

محمد رضا عباسی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ورزقان اظهار داشت: دولت آمریکا بدون توجه به واقعیت‌ها، مواضعی را اتخاذ کرده که عملا اهداف مورد نظر او را تامین نمی‌کند و به نوعی هرج و مرج را رواج می‌دهد.

وی در ادامه گفت: اقداماتی مثل تروریست خواندن‌ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه ‌تنها مشکل آمریکا و متحدانش را در منطقه حل نمی‌کند بلکه فشار‌ها را بر آن‌ها بیشتر خواهد کرد، رویه‌ای که آمریکایی‌ها در پیش گرفتند نشان می‌دهد که اتفاقا سپاه در منطقه کار خود را به خوبی انجام داده و همین مساله نیز باعث عصبانیت ایالات متحده شده است.

عباسی تصریح کرد: آن‌ها (آمریکا) از این‌ که سپاه به عنوان الگویی در سطح منطقه و حتی خارج از منطقه غرب آسیا مطرح می شود وحشت و هراس دارند.

وی به محبوبیت سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: سپاه با سرمایه های اجتماعی و معنوی‌اش ، جایگاه خود را تا امروز حفظ کرده و تا پایان حفظ خواهد کرد و با وجود این سرمایه اجتماعی سپاه، تروریستی خواندن این نهاد مقدس در واقع توهین به کل ملت ایران است ملتی که گفتمانش گفتمان مردم‌سالاری دینی، ثبات، وحدت، برادری و مبارزه با تروریسم در کل منطقه است.

وی افزود: مطابق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نیروهای مسلح پرقدرت و پرتوان در کنار ارتش بوده و در طول عمر پر برکت خود از جمله هشت سال دفاع مقدس، سازندگی و کمک مستشاری به دولت‌ها و ملت‌های مسلمان منطقه برای مبارزه با تروریسم برگ زرینی است که در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و رئیس جمهور آمریکا خطایی راهبردی انجام داده که بر اساس آن آمریکا یکی از خطوط قرمز اساسی جمهوری اسلامی ایران را زیرپا گذاشته است.

عباسی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی کشور عزیزمان در حفظ امنیت منطقه و مبارزه با تروریست های دست نشانده آمریکای جنایتکار نقش‌آفرینی کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، مایه ی عزت کشورمان در جهان بوده و هست، مردم ایران همواره در کنار سپاه و سپاه همیشه در کنار مردم بوده و از کشور در برابر گروهک‌های معاند و تروریستی، حفاظت کرده و می کند، در دوران جنگ تحمیلی، در برابر متجاوزین ایستاد و امروز هم به فضل خدا به ندای مظلومیت مردم مظلوم مسلمان، پاسخ مثبت داده و پاسخ مثبت خواهد داد.

این استاد دانشگاه متذکر شد: تردیدی نیست که حاصل این اقدام غیرمعقول و نسنجیده، افزایش اتحاد و همبستگی ملی در کشور عزیزمان و در نهایت منزوی شدن بیشتر دولت زورگو و بی‌منطق ترامپ خواهد بود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *