استانی 07 اردیبهشت 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است / اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران فقط عملیات روانی است

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان، حجت الاسلام و المسلمین مهدی پورمحمد امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه این هفته ورزقان با بیان اینکه اخیراً ترامپ تلاش می کند که صادرات نفت ایران را به صفر رساند، اظهار داشت: دولت آمریکا در ۱۳ آبان ۹۷ به هشت کشور اجازه خرید نفت از ایران را داد که مایه ننگی برای آنهاست و باید گفت که خاک بر سر آن کشورهایی که با اجازه آمریکا از ما نفت خواهند خرید، این نشانگر این است که هنوز در قرن تمدن و فرهنگ زندگی می کنیم اما بعضی کشورها حتی با اینکه پیشرفته هستند مستعمره آمریکا هستند.

وی افزود: آنها نمی دانند که این قدرت شکسته شده است و آن دوران نیست که دیگر برطبق سلیقه خود بر دنیا حکمرانی کنند.

خطیب جمعه ورزقان گفت: رئیس جمهور آمریکا فکر می کند که ریاست جمهوری نیز سفره قمار است و باید بداند روزانه از تنگه هرمز ۲۰ میلیون بشکه نفت صادر می شود و شاه تنگه هرمز جمهوری اسلامی سربازش سپاه پاسداران است.

وی افزود: وزیر خارجه آمریکا اخیراً در جمعی از ایرانیان مقیم آمریکا اذعان داشته که سپاه را در لیست تروریست قرارده ایم ولی در عمل نمی توان این کار را کرد، ما می گوییم صادرات نفت ایران را به صفر می رسانیم ولی این کار عملاً شدنی نیست.

حجت الاسلام پورمحمد اظهار کرد: ملت مظلوم و معتقد و والدین این کشور فرزندان خود را قربانی دادند تا دین را نگه دارند زیرا مملکت نیز در سایه دین ماندگار می شود و در وصیت نامه شهداء نیز مورد مطالعه قرار داده اند و بیش از ۹۸ درصد شهیدان در وصیت نامه هایشان دین و ولایت را توصیه کرده اند.

وی گفت: دشمن برای به زانو در آوردن ملت ایران بر فشار اقتصادی متمرکز شده است اما بداند این ملت هیچگاه به زانو در نمی آید و ضمن استفاده از فرصت تحریم برای رشد و شکوفایی، دشمنی‌های امریکا را بی پاسخ نمی‌گذارد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از کارگران گفت: رونق تولید یکی از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم‌های سردمداران آمریکایی و صهیونیستی درباره نفت و مسائل اقتصادیِ دیگر، تأثیرگذار نخواهد بود. و «رونق تولید»، «حمایت از کالای ایرانی»، «تحرک کاری» و «اقتصاد مقاومتی» در واقع زمینه‌ ساز عزت ملی و نفوذ ناپذیری در برابر تصمیم‌های بیگانگان خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *