استانی 14 اردیبهشت 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

دولتمردان همراه با مردم برای مقابله با تفکرات دشمن برنامه ریزی کنند/ دشمنان به فکر انقلاب زدایی از ایران هستند

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان حجت الاسلام و المسلمین پورمحمد خطیب جمعه ورزقان به خروج آمریکا در ۱۸ اردیبهشت ۹۷ اشاره کرد و گفت: خروج آمریکا از برجام برکاتی در پی داشت، از جمله ملت ایران و دنیا چهره واقعی آمریکا را شناختند.
وی گفت: چهره واقعی آمریکا، دشمن دین و بشریت است و شعار انحرافی دولت پیشین آنها نیز مبنی بر اینکه گزینه نظامی روی میز است یک شعار انحرافی بود و گزینه ای که روی میز دولتمردان آمریکایی بود جنگ نظامی نبود، جنگ اقتصادی بود.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: ده‌ها سال پیش رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی را برای این روزها بیان کردند و دشمن امروزه گزینه جنگ اقتصادی را روی میز آورده و نظام جمهوری اسلامی نیز برای این گزینه پیش بینی هایی داشته و دارد.

وی با بیان اینکه نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا با شعار به برجام بازخواهیم گشت تبلیغات می کنند، افزود: شعار تمامی نامزدهای انتخاباتی آمریکا مبنی بر اینکه در رابطه با ایران به برجام بازخواهیم گشت یک شعار انحرافی است و هریک از گروه های دمکرات یا جمهوری خواهان پای کار بیایند وضعیت برجام همین است و هیچکدام به برجام عمل نخواهند کرد.

پورمحمد با بیان اینکه زیاده خواهی گروه های سیاسی آمریکا دلیل پایبند نبودن آنها به برجام است، اظهار کرد: آنها می خواهند محدودیت هایی که در برجام برای آنها مدت زمان تعیین شده بود به دائمی تبدیل شود و این یعنی محرومیت ایران از چرخه غنی سازی هسته‌ای، نباید در سال ۲۰۲۵ تمام شود و کلا ایران از غنی سازی هسته ای دست بردارد.

وی اظهار کرد: خواسته های آنها علاوه بر تبدیل محدودیت های مدت دار به دائمی ، خلع صلاح موشکی ایران و دست برداری ایران از نفوذ و فعالیت های منطقه ای است و همچنین می‌گویند نباید جمهوری اسلامی با رژیم اسرائیل کودک کش مخالفت کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها نمی خواهند کلا هویت و ماهیت جمهوری اسلامی ایران باقی بماند و به فکر انقلاب زدایی از جمهوری اسلامی هستند .

امام جمعه ورزقان گفت: دولتمردان ما همراه با مردم در جهت مقابله با تفکرات دشمن برنامه ریزی کنند.

وی با اشاره به روز جهانی صلیب سرخ، گفت: چیزی که در جامعه بین الملل وجود ندارد، رعایت حق و حقوق است، هیچوقت هلال احمر مورد تحریم قرار نمی گیرد ولی برخی مدعیان حقوق بشر بی شرمانه به این اقدام دست زدند.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *