استانی 11 خرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

جمهوری اسلامی به از غیر خداوند متعال به هیچ قدرتی سر تعظیم فرو نیاورده / چرا پیشرفت‌های شهرستان ورزقان را به حاشیه می کشانید

به گزارش پایگاه خبری آوای ورزقان رضا علیزاده نماینده ورزقان و خاروانا در جمع راهپیمایی کنندگان ورزقان اظهار داشت: روز قدس و موضوع فلسطین، موضوع اول جهان اسلام و بشریت است.

وی در ادامه افزود: ملت ایران ملتی آزادیخواه در جهان است، نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا ، پشتیبانی مردم و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بیش از چهل سال است که در دفاع از آرمانهایش رو در روی استکبار جهانی ایستاده است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: علیرغم اینکه ایران مقصد و هدف نهایی تمام توطئه های استکبار در منطقه است اما امن ترین کشور در خاورمیانه هستیم و به از غیر خداوند متعال به هیچ قدرتی سر تعظیم فرو نیاورده ایم.

وی با اشاره به رد درخواست آمریکا برای مذاکره از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در صورتی که اروپایی ها اقدام عملی در راستای تعهداتشان در برجام نداشته باشند، اقدامات متقابل بعدی جمهوری اسلامی در زمینه برجام انجام می شود.

این نماینده ضمن تشکر از مقاومت مردم ایران در برابر استکبار یاد آور شد: ملت ایران در برابر فشار و تحریم اقتصادی از آرمان های انقلابی خود بر نمی گردند و مقاومت ملت نقشه دشمنان را بی اثر خواهد کرد.

علیزاده گفت: ملت ایران توان فکری و استعداد بالقوه بالایی دارند و در بین بهترین نخبه های جهان رد پای ایرانی دیده می شود و هیچ کس جلو دار ملت ایران نخواهد بود بطوریکه در شرایط تحریم توانسته ایم پیشرفتهای چشمگیری در زمینه های مختلف علمی و تولید علم از جمله هسته ای، نانو و سلولهای بنیادی در دنیا داشته باشیم.

علیزاده به حجمه سنگین تبلیغاتی و روانی دشمنان علیه کشور اشاره کرد و افزود: دشمنان می خواهند با استفاده از تزریق یاس و ناامیدی جامعه را در بن بست نشان دهند، اما هیچ گونه بن بست و بحرانی در کشور نداریم و با تدابیر رهبر انقلاب و یک صدایی مشکلات را با سربلندی پشت سر خواهیم گذاشت.

وی در بخش دیگری از سخنرانی خود به مسائل شهرستان ورزقان اشاره کرد و گفت: در جلسات خصوصی و عمومی مسئولین شهرستان ورزقان چیزی به غیر از کم کردن مشکلات و دغدغه های مردم منطقه مطرح نیست و این را وظیفه خود می دانیم.

علیزاده ادامه داد: سال گذشته در معابر داخل محدوده روستاهای شهرستان ورزقان حدود ۸۰ هزار تن آسفالت ریزی شد است که در نوع خود بی نظیر و بی سابقه است، امسال نیز این روند در بخش های مختلف با سرعت و حجم بیشتری انجام خواهد شد.

نماینده شهرستان ورزقان متذکر شد: باید رعایت اخلاق در جامعه را در اولویت قرار دهیم، اگر روی مسئله طرحهای توسعه و ایجاد واحد ذوب مس حساسیت است به والله بخاطر صلاح و توسعه شهرستان است و تمام این درگیری ها بخاطر مردم شهرستان و منافع ملی است.

وی به تعطیلی طرح های توسعه در سال ۹۲ علیرغم حدود ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی اشاره کرد و افزود؛ ما شش سال فرصت طلایی را از دست دادیم ولی به لطف خدا هم اکنون این پروژه عظیم مجددا در مدار اجرا قرار گرفته است.

وی افزود: اجرای طرح های توسعه مس سونگون از اهمیت بالایی برخوردار است، بطوریکه هم اکنون نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، نمایندگان استان، وزیر صنعت، مدیرعامل شرکت مس ، جامعه علمی و رسانه ای ، کلیه مسئولین و مردم پیگیر موضوع هستند و تاکید بر اجرای سریع طرح های توسعه مس را دارند.

علیزاده با انتقاد از سیاه نمایی برخی از افراد گفت: چرا پیشرفت های شهرستان را به حاشیه می کشانید و افکار مردم را آلوده می کنید، تمام این کارها بخاطر مردم منطقه است و بحث شخصی نیست و باید همه بدانیم که اجرای طرح های توسعه به نفع شهرستان و استان و حتی کشور است.

وی افزود: به حول قوه الهی بخش بزرگی از تکنولوژی طرح های توسعه بومی سازی شده و توسط قرارگاه خاتم الانبیا و یا سایر شرکتهای داخلی نصب و راه اندازی خواهد شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *