استانی 05 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

ورزقان یک کارگاه بزرگ عمرانی در آذربایجانشرقی/ اقدامات صورت گرفته حاصل وحدت و همدلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، فرماندار شهرستان ورزقان در این جلسه با اشاره به اینکه طبق آمار و ارقام موجود اقدامات بسیار چشم‌گیری در حوزه عمران روستایی صورت گرفته است، گفت: اقدامات صورت گرفته با استفاده از ظرفیت‌های محلی و وحدت و همدلی محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال یازدهمین دوره انتخابات مجلس برگزار می‌شود؛ از دهیاران خواست بدون جانب داری از کاندیدایی به خصوص زمینه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن فراهم نمایند.

یحیوی با تاکید بر اینکه ملاک عمل در انتخابات پیش رو اجرای صحیح و دقیق قانون انتخابات است، اظهار داست به فرموده رهبر معظم انقلاب رای مردم حق الناس است بنابرین نهایت تلاش خود را برای صیانت از آرای مردم به کار خواهیم گرفت.

ورزقان یک کارگاه بزرگ عمرانی در سطح آذربایجانشرقی

مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری نیز در این مراسم، اظهار داشت: هم‌اکنون شهرستان ورزقان به عنوان یک کارگاه بزرگ عمرانی در سطح استان شناخته شده است و در هیچ شهرستانی پروژه‌های عمرانی با این حجم اجرا نمی‌شود.

وی عامل مهم در اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد در ورزقان را وحدت و همدلی موجود بین مسئولین و مردم و مسئولین و استفاده از امکانات موجود دانست و از زحمات یحیوی فرماندار شهرستان در ایجاد این وحدت و همدلی تشکر کرد.

کرمی با تاکید بر اینکه میکائیلی بخشدار مرکزی ورزقان یکی از بخشداران بسیار توانمند استان است، گفت: دهیاری‌های ورزقان به لحاظ جمعیتی از دهیاری‌های ضعیف استان به شمار می‌روند ولی بخشدار ورزقان با استفاده از امکانات موجود شهرستان و جلب مشارکت مردم این نقیصه را جبران و اقدامات درخور توجهی را انجام داده است که شایسته تقدیر است.

بخش مرکزی ورزقان رتبه نخست استان در جذب تسهیلات

وی افزود: بخش مرکزی ورزقان رتبه نخست استان در جذب تسهیلات درآمد پایدار برای دهیاری‌ها را به خود اختصاص داده و حجم قابل توجهی پروژه‌های عمرانی به خصوص آسفالت ریزی داشته است؛ که ایت حجم آسفالت‌ریزی در سطح استان کم نظیر است.

کرمی تاسیس دهیاری‌ها را یکی از خدمات ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی در روستاها دانست و گفت: دولت دهیاری‌ها را برای ساماندهی امورات داخل روستا تعیین و اعتبارات قابل توجهی را نیز در این خصوص به حساب دهیاری‌ها واریز کرده است.

وی تخصیص اعتبار به رفع مسائل و مشکلات دهیاری‌های فاقد دهیاری نیز از اقدامات قابل توجه دولت دانست.

مدیرکل امور روستایی استانداری گفت: به جهت اقداماتی که در شهرستان ورزقان با استفاده از اعتبارات دولتی و استفاده از طرفیت‌های شهرستان صورت گرفته، بسترهای لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم شده است.

در پایان این جلسه از تعدادی از دهیارها به نمایندگی دهیاران بخش مرکزی تجلیل به عمل آمد

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *