استانی 10 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 2 دقیقه
کپی شد!
0

برای مصارف کشاورزی مجوز حفر چاه عمیق می خواهیم/ محرومیت باید از چهره شهرستان ورزقان زدوده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در مراسم افتتاح سد حاجیلار که با حضور مردم شهرستان، مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، تامین آب مناطق مختلف را به بزرگ کردن اولاد تشبیه کرد و گفت: در آینده نزدیک با تکمیل این طرح شاهد تامین آب شرب منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه  گفت: این سد از جمله پروژه های مهم توسعه منابع آب و خاک مرزی کشور بوده و تامین آب شرب، صنعت و کشاوری منطقه را عهددار می‌شود

وزیر نیرو افزود: اگر طبق برنامه پیش رویم مهاجرت مردم از روستاها به شهرها به حداقل ممکن خواهد رسید.

محرومیت باید از چهره شهرستان ورزقان زدوده شود

فرماندار ورزقان در ابتدای مراسم بهره برداری از سد حاجیلار گفت: سد حاجیلار دارای اهمیت زیادی است و می تواند مورد استفاده بخش عظیمی از کشاورزان قرار گیرد.

یحیوی به آرامش و وحدت بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: وحدت و همدلی بین مردم مهم ترین امری است که می توان با آن به پیشرفت رسید.

وی با ذکر این نکته که جاده خواجه – ورزقان برای خروج شهرستان از بن بست احداث شده، اضافه کرد: احداث بیمارستان علامه جعفری نیز توانست برای مردم منطقه مثمرثمر واقع شود.

یحیوی خاطرنشان کرد: محرومیت باید از چهره شهرستان ورزقان زدوده شود و احداث این سد می تواند موجب توسعه امور کشاورزی منطقه شود.

برای مصارف کشاورزی مجوز حفر چاه عمیق می خواهیم

رضا علیزاده نماینده شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با تاکید بر لزوم نگاه ویژه وزارت نیرو به بخش خاروانا بیان کرد: امیدواریم برای اختصاص آب کشاورزی برای این بخش و همچنین مجوز حفر چاه در منطقه دستورات ویژه ای از سوی این وزارتخانه صادر شود.

نماینده شهرستان ورزقان در خصوص فرصت های جدیدی که در پایاب این شبکه انتقال ایجاد می شود، از وزیر نیرو خواست به تعاونی های که قصد تشکیل گلخانه ها و در حالت کلی استفاده بهینه از طرح پایاب سد حاجیلار را دارند توجه ویژه کنند

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *