استانی 28 مرداد 1398 - 5 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

تنها آرزویم احداث کارخانه ذوب در سونگون است/ خدا را شاهد می گیرم در مجموعه مس سونگون سیاسی کاری وجود ندارد و با تمام توان طرح ها را جلو خواهیم برد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، در این دیدار شریفی ضمن خیرمقدم گویی به خبرنگاران و فعاین مجازی حاضر در جلسه گفت: روز خبرنگار و رسانه را به شما تبریک می گویم و خداوند را شاکریم که این مناسبت بهانه ای شد که با این قشر زحمتکش جامعه که رسالت خیلی بزرگی در هدایت جامعه و شفاف سازی با هم باشیم.

مدیر مجتمع مس آذربایجان با اشاره به جایگاه خبرنگاران در رشد و توسعه و بالندگی منطقه افزود: یقیناً بازتاب و انعکاس اخبار، حقایق و عملکردهای ادارات و سازمان ها و اشخاص می تواند عاملی برای توسعه منطقه باشد چرا که بازتاب اخبار خوب می تواند بعنوان مشوق برای یک مجموعه عمل نماید و بازتاب کارشکنی ها و عدم مسئولیت پذیری افراد می تواند فشارهای مردم و مسئولین را بر آن مجموعه ایجاد و باعث تحرک و رفع این کارشکنی ها باشد.

وی  در ادامه سخنانشان با اشاره به رسالت خبرنگاران در بازتاب و نشر حقایق افزود: خبرنگاران مسئولیت سنگینی در قبال جامعه و مردم دارند. رسالت انعکاس واقعیت ها و شفاف سازی آن ها و اطلاع رسانی به مردم عزیز رسالت بزرگ و سنگینی است که همگان از پس آن بر نمی آیند و از سویی باید تلاش کنند تا نسیت به ایجاد امید در دل مردم و کاستن از غم و اندوه آن ها قلم بزنند.

شریفی در خاتمه سخنانشان با اشاره به تلاش برای حمایت از این قشر آسیب پذیر نیز افزود: حقیقت این است که خبرنگاران و اصحاب رسانه هنوز نتوانستند در جایگاه واقعی خود قرار بگیرند که اگر اینگونه بود نقش مهمی در رشد و توسعه منطقه ایفا می نمودند هر چند که این عزیزان تمامی تلاش خود را نموده اند و در این راه ایثار و از خود گذشتگی زیادی را کردند لیکن محرومیت منطقه و دیگر مشکلات موانع بزرگی را در راه این عزیزان ایجاد نموده است که بنده و همکارانم تلاش خواهیم کرد حتی الامکان در رفع این موانع نقش خود را ایفا نماییم و به صورت شفاف و مستند پاسخگوی سوالات، مشکلات و شبهات و …باشیم.

در ادامه جلسه، خبرنگاران و اصحاب رسانه به بیان دیدگاه ها، انتقادات، پیشنهادات و سوالات خود از  شریفی پرداختند که ایشان جوابگوی تمامی سوالات و مباحث بودند و در برخی موارد مطروحه مقرر گردید پیگیری لازم از جانب مجتمع مس سونگون و اصحاب رسانه صورت پذیرد و نتایج آن در جلسات بعدی منعکس و تصمیمات لازم در این زمینه اخذ گردد.

شریفی در جواب سوال یکی از خبرنگاران در مورد پروژه ذوب مجتمع مس سونگون گفت: هدف اصلی ما ایجاد کارخانه تولید کاتد است البته کارخانه تولید کاتد تنها یک کارخانه نیست و زنجیره ای از کارخانه های پساب، اسید و … است و قطعاً انقلابی بزرگ در منطقه با تحقق آن و تکمیل زنجیره تولید صورت خواهد گرفت و در این زمینه نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است و قرارداد با شرکت چینی منعقد گردیده و حتی ال سی مورد نظر نیز گشایش یافته و بزودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود.

مدیر مجتمع مس آذربایجان با اشاره به ورود قسمت اول قطعات مربوط به فاز ۳ تغلیظ در هفته گذشته به مجتمع مس سونگون افزود: افتتاح فاز ۳ تغلیظ خود زمینه ای برای ایجاد کارخانه ذوب است چرا که با بهره برداری از آن مقداری از خوراک کارخانه ذوب نیز از فاز ۳ تأمین خواهد شد و به هیچ عنوان در مجموعه معدن مس سونگون سیاسی کاری وجود ندارد و با تمام توان طرح های توسعه را جلو خواهیم برد تا بیکاری در منطقه ریشه کن شود.

شریفی در خاتمه سخنانشان گفت: تنها آرزوی من این است که شاهد افتتاح کارخانه تولید کاتد در مجتمع مس سونگون باشم و انشالله در آینده نزدیک خبرهای خوبی را در این زمینه به مردم شریف منطقه خواهیم داد.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *