استانی 20 آبان 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

۱۸ قطعه مورد نیاز صنعت مس توسط فناوران داخلی ساخته می‌شود

رضا شریفی در گفت و گوی افزود: شرکت مس آذربایجان با اعمال تحریم ها علیه ایران تلاش می کند از تولیدات داخلی بهره مند شود و نتایج خوبی نیز گرفته ایم.

وی ادامه داد: نمایشگاه رینوتکس محلی برای ارایه طرح ها و ایدهای فناورانه است که استقبال خوبی از سوی فناروان، دانشگاهیان و صنایع از این نمایشگاه به عمل آمده است.

شریفی اظهار داشت: شرکت مس آذربایجان در ۱۰ سال گذشته ارتباط خوبی با دانشگاه ها و فناوران برقرار کرده و تفاهم نامه های مختلفی با تمام دانشگاه های استان منعقد کرده ایم.

وی اضافه کرد: نتایج این تفاهم نامه بسیار خوب بوده و سود دو طرفه برای دانشگاه ها و این شرکت داشته بطوری که نتایج این همکاری ها صنعتی شده و فقط به صورت مقاله در کتابخانه های دانشگاه ها باقی نمانده است.

مدیرعامل مجمتع مس آذربایجان گفت: مجمتع مس آذربایجان ارتباط خوبی با تمامی پارک های علم و فناوری کشور داشته و بیشتر پروژه های تحقیقاتی و ساخت قطعات خاصی که ساخت داخلی نداشتیم و اکثرا وارداتی بودند را توانسته ایم از طریق ارتباط با شرکت های مستقر در این پارک ها به نتایج خوبی برسیم.

وی افزود: از طریق ارتباط با پارک های علم و فناوری به دنبال ساخت داخلی از طریق شرکت های دانش بنیان هستیم که برخی به قرارداد تبدیل شده و برخی طرح ها نیز در حال مطالعه است.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *