استانی 04 بهمن 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

اقتدار؛ لازمه بقاء در نظام اسلامی است/ شرط اصلی انتخاب کاندیدای اصلح دین مداری متدین بودن است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه ورزقان در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) زنی که افتخار خاندان وحی است و چون خورشیدی بر تارک اسلام عزیز می درخشد گفت: زنی که فضایل او هم تراز فضایل بی نهایت پیامبر اکرم و خاندان عصمت و طهارت بود.

وی ادامه داد: فاطمه زهرا(س) در قله بشریت قرار دارد و کسی از او بالاتر نیست و می بینیم که آن بزرگوار به عنوان یک بانوی مسلمان، این فرصت را یافت که خودش را به این اوج برساند.

خطیب جمعه ورزقان در ادامه افزود: مقام معظم رهبری در فرازی از خطبه ۲۷ دی‌ماه سال جاری فرمودند: «من در یک کلمه عرض می‌کنم: ملّت عزیز ایران باید همتشان این باشد که قوی بشوند. تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از قوی شدن؛ باید تلاش کنیم قوی بشویم.

پورمحمد افزود: باید آگاه باشیم که تنها راه برای تأثیرگذاری در نظام جهانی ایجاد و تقویت اقتدار در زمینه‌های مختلف کشور است.

امام جمعه ورزقان گفت: اقتدار فرهنگی زمینه ی سایر اقتدارهای کشور است و راهی جز تقویت ارزش‌های معنوی و ارزش‌های مادی ندارد و از سوی دیگر خودباوری مایه اصلی اقتدار فرهنگی و رشد ارزش‌های معنوی و مادی جامعه است.

وی ادامه داد: آنچه اقتدار عمومی را در عمل پدید می‌آورد، اقتدار درون‌زا، اقتدار ملی، اقتدار معنوی، اقتدار علمی، اقتدار هویتی، اقتدار اقتصادی، اقتدار قضایی و اقتدار نظامی است.

حجت الاسلام مهدی پورمحمد گفت: رزمندگان بدون مرز(سپاه قدس) حافظان کرامت انسان ها است. رزمندگانی که هر جا نیاز باشد در آنجا حضور پیدا می کنند کرامت مستضعفان را حفظ می کنند، خود را بلاگردان مقدسات و حریم های مقدس می کنند.

وی متذکر شد: شرط اصلی انتخاب کاندیدای اصلح دین مداری و متدین بودن است، مردم با بصیرت باید افرادی را که دارای تدین و وابستگی به ولایت ، افراد کار آمد و با صداقت، وابسته نبودن به غرب و شرق و متعهد به قانون و اسلام باشند، را انتخاب کنند.

وی به وظیفه نمایندگان اشاره کرد و گفت: وظیفه نماینده مجلس شورای اسلامی قانونگذاری است، برخی نمایندگان برای اخذ آراء عمومی به طرح شعارهایی می پردازند که هیچ سنخیتی با وظیفه نمایندگی آنها ندارد، وعده‌هایی که در چهارچوب وظایف و توانایی کاندیداها نیست، خیانت و توهین به شعور مردم است.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *