استانی 11 بهمن 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

با اتحاد و هوشمندی مقابل توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه “نفوذ” خواهیم ایستاد

بیانیه سپاه ورزقان بمناسبت دهه فجر

دهه فجر انقلاب اسلامی؛ یادآور خاطره ها و حماسه های ملت عظیم الشان ایران به رهبری حضرت امام خمینی قدس سره الشریف است. حماسه هایی که یوم الله ۲۲ بهمن را در پی داشت و در این روز خدایی، حکومت ۲۵۰۰ ساله طاغوت فرو ریخت و حکومت الله جایگزینش شد. به رغم تمامی موانع، سختی‌ها، دست‌اندازی‌ها و توطئه‌هایی که آمریکا و هم‌ پیمانانش از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون بر علیه ملت مقاوم و انقلابی ما در شکل‌ها و ترفندهای مختلف طراحی و اجرا نموده است.

این انقلاب با اقتدار و عظمت بر اعتلاء و شکوه خود افزوده و همواره خاری در چشم دشمنان و بیگانگان بوده است. انتخابات پیش روی ملت ایران در دوم اسفند ماه، فرصت مهمی برای مردم انقلابی جهت تثبیت ارزش ها و سرعت بخشیدن به حرکت انقلاب اسلامی به سمت آرمان ها و اهداف متعالی آن است.

ملت بزرگ ایران اسلامی و فرزاندان پاسدار ملت در جشن بزرگ ۲۲ بهمن سال ۱۳۹۸ ضمن تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ارزش‌های والای نظام مقدس اسلامی و بیعت مجدد با ولایت فقیه امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فریادگر این حقیقت راستین خواهند بود که با اتحاد، یکدلی، هوشمندی و مراقبت نسبت به توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به ویژه پروژه “نفوذ”, همچنان شکل گیری تمدن نوین اسلامی را دنبال کرده و در این مسیر خطیر لحظه‌ای از مکر و ترفندهای دشمنان اسلام غافل نخواهند شد.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *