اسلایدر 15 اسفند 1398 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

لازمه انتخابات رقابت، هیجان و لازمه توسعه پیشرفت سریع منطقه‌ وحدت، اتحاد و همدلی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، مدیر مسئول آوای ورزقان طی یادداشتی در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه نوشت: یک بار دیگر مردم ورزقان، خاروانا و روستاهای تابعه مُشت محکمی به دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند و با حضور در پای صندوق ها به فرمایشات رهبر عزیز تر از جانم لبیک گفتند.

جناب آقای دکتر الهوردی دهقانی منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه ورزقان و خاروانا، اینجانب، ضمن عرض تبریک به شما منتخب مردم دیار ستارخان ها و علامه جعفری ها که بزرگ ترین مردمان کشورمان ایران هستند، برای شما آرزوی موفقیت بیش از پیش، سلامتی و جلب اعتماد عموم مردم را خواستاریم و امیدار به پیشرفت منطقه هستیم. با اینکه جمهوری اسلامی از سوی استکبار جهانی همیشه در تحریم و فشار های ظالمانه اقتصادی و سیاسی قرار داشته، بی شک با تلاش های شما شهرستان ورزقان پیشرفت خواهد کرد.
از مردم شهرستان ورزقان نیز خواهشمندیم رقابت ها را کنار گذاشته و رفاقت ها را یک بار دیگر جایگزین کنند چرا که لازمه انتخابات، رقابت و هیجان است و لازمه توسعه و پیشرفت سریع منطقه‌ وحدت و اتحاد می باشد.
در پایان به استحضار می رساند؛ پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان نیز برای ایجاد وحدت و همدلی بین مردم و بین مسئولان هم چون گذشته عمل خواهد کرد و هدفی جز کمک و یاری مسئولان و پیشرفت منطقه نداشته و نخواهد داشت.

احمد مظفری” مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان”

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *