اسلایدر 20 فروردین 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

انتظار حرکت است” انتظار سکون نیست

حجت السلام والمسلمین سید فاضل پیغمبری در آستانه نیمه شعبان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان بیان داشت: ماه شعبان برای انسان در حرکت به سمت خداوند و کسب روحیه معنوی دارای جایگاه بزرگ و پرفضیلتی است، چرا که شخصیت های ارزشمند و معصوم در این ماه عزیز دیده به جهان گشوده اند و قله ی اعیاد آن ، نیمه شعبان سالروز میلاد پرخیر و برکت قائم آل محمد مهدی صاحب الزمان منجی عالم بشریت از هرگونه ظلم و ستم است.

وی ادامه داد: ماه شعبان ماه پیامبر عظیم الشان اسلام، ماه غفران و ستایش خالصانه معبود بوده و روایات متعددی از توجه به نفس، تذهیب نفس و حسابرسی اعمال خویش آمده است تا بتوانیم با روحی سرشار از اخلاص و معنویت به استقبال ماه رمضان برویم.

حجت الاسلام پیغمبری افزود: همچنین در خصوص انتظار فرج همان گونه که رهبر فرزانه انقلاب می فرمایند: انتظار فرج، انتظار دست قاهر قدرتمند الهی ملکوتی است که باید بیاید و با کمک همین انسان ها سیطره‌ی ظلم را از بین ببرد و حق را غالب کند و عدل را در زندگی مردم حاکم کند و پرچم توحید را بلند کند؛ انسانها را بنده‌ی واقعی خدا بکند.

وی تصریح کرد: انتظار حرکت است” انتظار سکون نیست” انتظار رها کردن و نشستن برای اینکه کار به خودی خود صورت بگیرد، نیست. انتظار فرج یعنی کمر بسته بودن، آماده بودن، خود را از همه جهت برای آن هدفی که امام زمان (علیه الصلاه والسلام) برای آن هدف قیام خواهد کرد، آماده کردن. این معنای انتظار فرج است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ورزقان گفت: اکنون که یوم الله نیمه شعبان با شرایط سخت شیوع ویروس کرونا مقارن شده است شایسته است استغاثه به امام زمانمان را در دستور کار خود قرار داده و با توکل بر حضرت باری تعالی از شرایط فعلی با صحت و سلامت عبور کنیم.

وی در پایان ضمن تبریک عید بزرگ نیمه شعبان خدمت مردم شریف و مومن شهرستان و تقدیر از تمامی جهادگران سلامت و بسیجیان محترم، از درگاه الهی برای جانباختگان ناشی از ویروس کرونا طلب مغفرت نموده و صحت و عافیت برای مبتلایان به این بیماری مسئلت می نماییم.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *