استانی 04 اردیبهشت 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

آغاز رزمایش کمک مومنانه ورزقانی ها/ توزیع هزار بسته غذایی در مرحله اول/ ادامه اجرای پروژه های محرومیت زدایی

سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه شهرستان ورزقان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان بیان داشت: با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان عزتمندمان در پی شیوع ویروس کرونا و فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در نیمه شعبان مبنی بر مواسات و کمک مومنانه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برنامه ریزی و برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه کرد.

وی تصریح کرد: کمک های جمع آوری شده با پیگیری حجت الاسلام پورمحمد امام جمعه و یحیوی فرماندار شهرستان و مساعدت سپاه شهرستان، اداره صنعت معدن و تجارت و همچنین معادن شهرستان جمع آوری شده است.

سیفی ادامه داد: در این مرحله به تعداد هزار بسته غذای (معیشتی) شامل: برنج، قند، رب، روغن، تن ماهی، ماکارونی، مرغ به ارزش ۲۰۰ هزار تومان که جمعا ۲۰۰ میلیون است جهت توزیع آماده شده است.

وی ادامه داد: در مرحله اول رزمایش که امروز همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، بسته های معیشتی بین خانواده های که قبلا توسط پایگاه های بسیج شناسایی شدند، توزیع شده و انشاالله مرحله دوم رزمایش همزمان با ولادت کریم اهل بیت و مرحله سوم اواخر ماه مبارک رمضان با جمع آوری کمک های خیرین و مردم مومن شهرستان، اجرایی می شود.

سیفی گفت: سپاه شهرستان ورزقان به صورت گسترده در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا در کنار مدافعان بهداشت قرار دارد و در سراسر شهرستان مشغول به ضدعفونی معابر مناطق روستای و شهری هست.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در ۳ کارگاه شهر ورزقان، روستای گویجه سلطان و روستای مهترلو ماسک تولید می شود گفت: بسیجیان شهرستان به صورت خودجوش به میدان آمدند و با همکاری فرمانداری و معدن مس سونگون در روستاهای مختلف مشغول توزیع مواد ضدعفونی و ماسک هستند.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و تشکر از همکاریشان گفت: پاسداران و بسیجیان ورزقانی خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و تا ریشه کن شدن کرونا ویروس در کنار مردم عزیز خواهیم بود

وی در پایان گفت: با وجود شیوع بیماری واگیردار کرونا، پروژه های محرومیت زدایی در شهرستان همچنان باقوت در حال اجرا است و قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در حال فعالیت در روستاهای محروم هستند.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *