استانی 14 خرداد 1399 - 4 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

شورا و دهیاران باید با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری کنند/برگزاری بیش از ۳۰۰ برنامه با موضوع مقابله با مواد مخدر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آوای ورزقان، محمد باقر خانی فرماندار شهرستان ورزقان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: آموزش اقشار مختلف مردم با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در شهرستان با جدیت اجرا شود.

وی با اشاره به آسیب های مواد مخدر افزود: با توجه به آسیب‌های ناشی از مصرف مواد مخدر این بلای خانمان سوز، آگاهی دهی به جامعه کارگری باید بیش از پیش جدی گرفته‌ شود.

خانی متذکر شد: مواد مخدر پدیده شومی است که به مانند یک بیماری در جامعه شیوع پیدا می‌کند و باید از تسری آن جلوگیری شود.

فرماندار شهرستان ورزقان به برنامه های شورای هماهنگی اشاره کرد و گفت: برگزاری ۶ همایش، ۲۰۰ کلاس آموزشی و ۱۰۰ کارگاه‌ آموزشی با موضوع پیشگیری و مقابله با مواد مخدر از جمله برنامه‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان است.

محمد باقر خانی در بخشی دیگر از سخنان خود خواستار راه اندازی انجمن معتادان گمنام توسط ادارات متولی شده و بر همراهی عاطفی خانواده ها و مسئولین با افراد بیمار جهت دلگرمی برای مبارزه با این پدیده خانمان سوز تاکید کرد.

وی در پایان یادآور شد: شوراهای اسلامی و دهیاران می‌بایست همکاری تنگاتنگی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان داشته باشند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *