استانی 01 بهمن 1393 - 9 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

چرخ علم و توسعه باید با بازوان توانمند جوانان کشور بچرخد

به گزارش آوای ورزقان به نقل از ایرنا، آیت الله محسن مجتهد شبستری عصر روز سه شنبه در دیدار اعضای یادواره شهدای نوجوان استان با وی، با اشاره به تاکیدات پیشوایان دینی برای اهمیت دادن به نوجوانان، افزود: مقابله با جنگ نرم دشمنان اولویت است و باید با انتقال ارزش های دفاع مقدس و جهاد و شهادت به نسل نوجوان و جوان آنان را مجهز به سلاح تقوا کنیم.

وی گفت: شهدای نوجوان اسوه و الگوی جامعه هستند و شهید فهمیده از برجسته ترین آنها بوده که راه سرخ شهادت و ایثار را برای همگان ترسیم کرد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با تاکید بر جدیت در کسب علم و دانش و ادب توسط نوجوانان و جوانان کشور در دانشگاه ها و مدارس، یادآوری کرد: باید چرخ علم و توسعه با بازوان توانمند جوانان کشور بچرخد و این جوانان افتخارآفرینی کنند و با اطاعت از ولایت روز به روز موجب برافراشته شدن بیشتر پرچم اسلام و ایران شوند.

امام جمعه تبریز همچنین با بیان اهمیت فرهنگ و توجه به زمینه های مختلف آن و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب بر اجرای کامل و جامع فرهنگ اقتصاد مقاومتی در جامعه و دستگاه های مختلف تاکید کرد.

آیت الله مجتهدشبستری همچنین با اشاره به شهادت فرزند برومند ‘عماد مغنیه’ و گرامیداشت یاد این شهید والامقام، خاطر نشان کرد: در یادواره شهدای نوجوان برای اعلام همبستگی با حزب الله و مردم لبنان یاد شهید ‘جهاد مغنیه’ گرامی داشته شود.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز در این دیدار گفت: ۷۹ شهید گرانقدر زیر ۱۵ سال استان در هشت سال دفاع مقدس جان خود را تقدیم انقلاب کردند که یادواره آنان اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.

حجت الاسلام جواد لطف الله پور اظهار کرد: این یادواره با هدف الگوسازی برای نوجوانان و جوانان و مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان برگزار می شود.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *