اسلایدر 15 آبان 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 0 دقیقه
کپی شد!
0

کتاب «حرفی به قدر کفایت» نوشته حمید شکری اویلق و سید بشیر حسینی توسط انتشارات سروش چاپ و روانه بازار شد

به گزارش آوای ورزقان حمید شکری در رابطه با این اثر در گفت و گو با روابط‌عمومی انتشارات سروش گفت: کتاب “حرفی به قدر کفایت” نتیجه بیش از دو سال تلاش، ممارست و مطالعه بوده و نتیجه پایان‌نامۀ دوره کارشناسی ارشد بنده است.

وی افزود: کتاب “به قدر کفایت” در ۳ فصل کلی نوشته شده است؛ در فصل اول کتاب تلاش شده است تقریباً تمامی اظهارنظرهای علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) درخصوص موضوع ارتباطات کلامی و نیز شیوه‌های ارتباط کلامی خود ایشان استخراج، دسته‌بندی و تحلیل شود. در فصل دوم کتاب مفاهیم، تعاریف و نظریات مرتبط با موضوع ارتباط کلامی، که حاصل اندیشه و تفکر اندیشمندان بنام و معروف بوده‌اند، ارائه شده است. در فصل سوم نیز با اتکاء بر مطالب فصل اول و دوم کتاب، عصارۀ یافته‌ها درخصوص موضوع ارتباط کلامی در قالب مدل استنباطی و اکتشافی، تشریح و تبیین شده است.

شکری در پایان گفت: امیدواریم که محتوا و مضامین این کتاب مورد توجه استادان و دانشجویان علوم ارتباطات و دیگر رشته‌های علوم انسانی قرار گیرد و همچنین برای عموم مردم نیز جالب توجه باشد؛ چرا که سعی بر این بوده است برای انتقال مفاهیم و مضامین از زبانی ساده و روان استفاده شود.

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *