استانی 25 دی 1399 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

وصیت‌نامه شهید«سلیمانی» باید سرلوحه کار و عمل مسئولین و آحاد جامعه باشد‌

به گزارش آوای ورزقان، سرهنگ پاسدار حسن سیفی ، با تسلیت ایام فاطمیه با تأکید بر ترویج «مکتب سلیمانی» اظهار داشت: در وصیت الهی سیاسی سردار سلیمانی قسمت‌های مختلف را ایشان خطاب به آحاد جامعه و مسئولین بیان کرد که لازم است تمام مخاطبان این وصیت و نصایح و فرمایشات سردار شهید را سرلوحه کار خویش قرار داده و عامل به آن باشد.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی در ادامه ضمن تقدیر از بسیجیان شهرستان تأکید کرد: هرچه بتوانیم در راستای ترویج «مکتب سلیمانی» بکوشیم، فعالیت مبارکی است چراکه همچنان که سردار نطق، راه، خون و حرکتشان مبارک و با برکت بود همانگونه که رهبری فرمودند تلاش در «مکتب سلیمانی» مساوی با خوشبختی و سعادتمندی است.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان با اشاره به مکتب و سیره حاج قاسم ابراز داشت: لازم است برای هرکسی که دلسوز نظام است، این فرهنگ و سیره بسیار ارزشمند تبیین شده و به نسل فعلی و آینده منتقل شود.

سیفی با اشاره به سخن شهید «سلیمانی» مبنی بر اینکه «آن دختر با آن ویژگی‌ها هم دختر من است»، بیان کرد: این جمله برایم جالب و تازه بود و امیدوارم به عنوان یک شهروند بتوانم این جمله را سرمشق خود قرار دهم.

فرمانده سپاه شهرستان ورزقان در ادامه به اهداف و ابعاد شخصیتی شهید «سلیمانی» اشاره و عنوان کرد: تاثیرات حضور این شخصیت برجسته در زمینه‌های مختلف مورد توجه دنیا قرار گرفته است.

وی افزود: سردار «سلیمانی» دیپلمات برجسته و سربازی ولایت‌پذیر بود که این ولایت‌پذیری در وصیت این شهید بزرگوار موج می‌زند و همه را به تبعیت از ولایت فرا می‌خواند، فرمانده‌ای فرامرزی بود که یک اتحاد در نیروهای نظامی منطقه اعم از فاطمیون و حیدریون و حشدالشعبی و غیره ایجاد کرد و بر تروریست غالب شد و پدری دلسوز برای فرزندان شهدا بود.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی با اشاره به اینکه این ابعاد شخصیتی را می‌توان هم در وصیت سردار و هم در یوم الله تشییع ایشان دید، بیان داشت: در تشییع سردار دل‌ها احاد جامعه از کشوری و لشکری و بسیجی گرفته تا روحانیت و کاسب و دانشجو، از پیر و جوان تا زن و مرد همگی آمده بودند تا به دنیا ثابت کنند، سردار فقط یک فرمانده ارشد نظامی نبوده و متعلق به یک ایران است.

 

انتهای پیام/

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *