استانی 13 اردیبهشت 1400 - 3 سال پیش زمان تقریبی مطالعه: 1 دقیقه
کپی شد!
0

لازمه خنثی کردن توطئه های استکبار، بصیرت انقلابی و ولایی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای ورزقان سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جمع بسیجیان شهر خاروانا که در قالب محفل انس با قرآن و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار شد، با بیان این که هم اکنون در شرایط بسیار مهمی قرار داریم، ابراز داشت: اکنون در مقابل دشمن در جبهه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی ایستاده‌ایم و باید این استقامت را روز به روز تقویت کنیم.

وی افزود: بسیجیان در شرایط کنونی رسالت‌های مهمی بر عهده دارند و باید اهمیت کار خود را احساس کنند و در هر زمانی برای مقابله با دشمن در عرصه‌های مختلف آماده باشند.

فرمانده سپاه ورزقان همچنین بر لزوم شناسایی امکانات و توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم تاکید کرد و گفت: اگر نسبت به مواضع دشمن آگاهی داشته باشیم، می‌توانیم توطئه‌ها را نیز خنثی کنیم و در این راستا نیز اقشار مختلف به ویژه بسیجیان باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به ضرورت داشتن بصیرت انقلابی و ولایی برای خنثی کردن توطئه های دشمن بیان داشت: مطالبه‌گری بسیجیان باید سدی مقابل نقشه‌های دشمن باشد، تا از برخی حرکت‌های اشتباه و منفعلانه جلوگیری کند.

سیفی با اشاره به اینکه در حال حاضر به خصوص ما باید نیازهای انقلاب اسلامی را تامین کنیم، گفت: روضه‌خوانی و شب زنده داری برای امام علی (ع) فضیلت والایی است، اما فضیلت مهم‌تر شناخت حرکت حضرت و ادامه دادن مسیر ایشان است.

وی در پایان گفت: آمریکا، آل‌سعود و رژیم صهیونیستی مثلث شومی را برای سرنگونی نظام اسلامی تشکیل داده‌اند، اما قطعاً دشمنان این خیال باطل خود را به‌‌گور خواهند برد؛ چراکه مردم ما همچنان در میدان حضور دارند و از فرمایشات رهبر معظم انقلاب تبعیت می‌کنند.

نویسنده
احمد مظفری
مطالب مرتبط
  • نظراتی که حاوی حرف های رکیک و افترا باشد به هیچ عنوان پذیرفته نمیشوند
  • حتما با کیبورد فارسی اقدام به ارسال دیدگاه کنید فینگلیش به هیچ هنوان پذیرفته نمیشوند
  • ادب و احترام را در برخورد با دیگران رعایت فرمایید.
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *